Problemen Xbox 360 DVD-speler

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LaZZ, 23 jan 2006.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met het afspelen van DVD's op de Xbox 360. Hij speelt ze wel af maar ik krijg allemaal horizontale strepen door het beeld, erg vervelend. Aan de kabels ligt het niet, want wanneer ik HD-Materiaal afspeel of games aan het spelen ben (of in de Dashboard ben) heb ik nergens last van. Ook op een standaard TV heb ik nergens last van. Wanneer ik echt in High Definition wil kijken gaat de Xbox de fout in. Is er iets mis met de scaler van de Xbox 360 of is er iets fout met mijn Xbox? Meer mensen met dit probleem en eventuele oplossingen?

Ik moet er wel eerlijk zeggen dat ik er bij originele DVD's geen last van heb maar dat is toch raar, op mijn gewone DVD-speler of PC of originele Xbox heb ik nergens last van...

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
  3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    In dat topic hebben mensen alleen maar last van haperingen op een normale (non-HD) TV... Ik heb geen haperingen, ik heb strepen. En ik kijk via een High Defenition beamer dus ik kan niet instellen met hoeveel Hz ik wil kijken... Vind het erg vaag en vooral erg vervelend. Moet niet kunnen.

4. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem met een Dell LCD tv. Heb het ook met een ander 360 geprobeerd, zelfde effect..

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt is de X360 geen uitzonderlijk goede DVD speler. Mijn PS2 doet het op dat gebied stukken beter :)

Verder heb ik met sommige DVD's ook last van haperingen, waar ik bij andere DVD's weer geen last heb. Heb ook een HDTV.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    is dan toch vreemd dat het microsoft niet gelukt is om er een goede dvd speler van te maken, aangezien ik de gewone xbox op dat gebied gewoon perfect vond :confused:

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    mischien WIL microsoft wel niet zo'n heel goede. waardoor de xbox360 goedkoper kon worden gemaakt?

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bullshit... Als ze dat ding als Mediacenter willen neerzetten moet het een goede DVD-speler hebben...

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heel vreemddat je het met meerdere xboxen hebt... Maar legale doen het prima ;) Dan is er toch niks aan de hand ;)?

10. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    daar heb ik idd ook last van. bij sommige dvd's hapert ie om de 3 seconden, maar de spelen doet ie perfect, net zoals de meeste dvd's

11. dak125

dak125 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij haperde de 360 ook tijdens het afspelen van DVD's heb hem toen van 60hz naar 50hz gezet en had toen geen problemen meer. Mischien is dit het wel.

12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik reageer hier ff op de vorige "problemen met de x-box" (dus voor de gewone x-box), aangezien daar een slot op zit.

Het ombouwen van een x-box spreek ik zeker niet goed, maar in dat geval gaat het om een dvd-speler die niet optimaal functioneert.
    De oplossing daarvoor is vrij simpel: ga naar je harde schijf, ga op zoek naar iets dat lijkt op "live-update" of zoiets en verwijder dit kleine bestand. Dit bestand heeft sowieso al geen enkele waarde. Je zult zien dat je x-box geen last meer heeft van dirty disc etc. Ik weet niet precies wie/of welke organisatie dit bestandje verspreidt, maar het doet je xbox in ieder geval geen goed. Laten we hopen dat microsoft niet de schuldige is, want dan zou ik niet weten wat erger is: het ombouwen van een xbox ,of een xbox (ten behoeve van de verkoop van de 360) op afstand uit te schakelen. Succes!

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het nu eens niet over dat haperen hebben daarom heb ik ook dit topic aangemaakt. In dat andere topic gaat het alleen maar over haperen. Ik heb geen last van haperen, helemaal niet zelfs. ik heb last van strepen door mijn beeld bij het kijken van DVD's via een High Definition beamer... Verder doet alles het prima en aan de beamer ligt het ook zeker niet...

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Al andere kabel geprobeerd?
    Microsoft al gebeld?
    En de instellingen van je beamer zul je al wel allemaal geprobeerd hebben denk ik. :)

Deel Deze Pagina