[XOne] problemen xbox live (constant)

Discussie in 'Games' gestart door nacas, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nacas

nacas NAC !

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

ik heb mijn probleem al eerder voor gelegd maar moest uiteindelijk het doen met het stuk wat bij xbox live vragen stond, uiteindelijk kan dit mijn probleem niet oplossen en heb ik dus het stukje overgenomen waar ik alles in kan zetten, hieronder staat die.

Het Probleem

Wat is het probleem (Ik kan sinds ik mijn nieuwe internet verbinding heb niet meer constant op xbox live het begon met het uitvallen van live tijdens mw2 en nu gebeurd het constant. Hij meld me soms gelijk weer aan en soms kom ik er helemaal niet meer op mijn ip wordt steeds veranderd waardoor ik telkens alle settings in mijn router moet veranderen. verder krijg ik steeds de melding dat mijn mtu settings fout zijn)
    Welke provider?: UPC
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Fiberpower 30mb
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: ...

Modem

Welk merk modem heb je?: Arris
    Modem type?: TM602b/220
    USB/ Ethernet?: ?

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ?
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:
    AVG
    Router

Welk merk router heb je?: Sitecom
    Welk router type?: 69c141/ WL-342
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Mijn mtu settings staan te laag en de router of mijn xbox veranderd continue het ip adres
    Wat heb je geprobeerd?: router resetten, steeds ip goedzetten en verder niets, heb niet echt de mogelijkheid om de xbox direct op het modem aan te sluiten
    Waar stopt de test?: de ene keer al van network naar internet maar vooral naar van internet naar live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
    De mtu settings veranderen in mijn router maar deze optie is niet aangegeven in mijn router setup

Verder wil ik nog even zeggen dat wanneer bij de tests mijn verbinding als open aangegeven word maar ik toch niet kan joinen bij mensen met een gesloten verbinding. Dit zijn nog de gegevens die worden aangeduid bij status wanneer er een foutmelding komt.

W: 0000-000B
    X: 0000- F001
    Y: 20A8-48E0
    Z: 0000-0000
    ID: 0007-0000

Ik hoop dat de thread zo wel mag blijven staan en dat ik geholpen kan worden zo niet wat moet ik dan doen??

Groetjes Carlo

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik moet hem helaas toch sluiten. Het is namelijk de bedoeling om het dan ook in de vragenthread neer te zetten, zoals je dit ook al eerder is verteld. Dus ik zal je post naar deze thread kopiƫren. Aangezien deze dubbel is gaat hij dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina