problemen xbox????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door viper, 2 feb 2003.

1. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat heel veel mensen problemen hebben met hun xbox?? (ksassen maken, vastlopen enzo)

Ik heb helemaal nergens last van. Komt dat misschien dat ik mijn xbox op de releasedatum heb gekocht ofzo??

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook geen last van, de mijne doet het perfect en heb hem eind december gekocht. Ik denk ook niet dat het aan de release datum is, want het is logischer dat de eerder geproduceerde Xboxen ergens last van hebben dan de nieuwere. Toch???

3. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt of veel mensen problemen hebben ja, maar het is niet zo! Dit forum heeft meer als 4000 leden en enkele daarvan hebben problemen ja, maar dat is een heel klein percentage. Als we allemaal is gingen vertellen hoe goed hij deed kreeg je pas een eerlijk beeld.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zal best meevallen. Mensen met problemen gaan immers snel het internet op om vragen te stellen.

5. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, mensen met problemen komen vaak hier om om raad te vragen

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  6. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik heb mijn XBOX al twee keer naar Duitsland laten sturen.

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox maakt alleen krassen,had xbox service al een mailtje gestuurd...en ze zeiden dat het geen kwaad kon!?

maar als een spel het niet meer deed moest ik weer een mailtje sturen,want dan werd er verder actie ondernomen

8. Tha Master

Tha Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Quick reply, is dat nieuw ofzo?

9. Tha Master

Tha Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps ik ben helemaal niet ingelogd als Celtic-X... Wouter vermoord me nog... (nee, andere wouter)

Ow, ik zie het al, ik ben alleen op het forum als iemand anders ingelogd...

10. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Alweer beter....
    Ik vind die quick reply super handig, meestal gebruik ik toch geen smilies of plaatjes...
    Maar on-topic: Ik heb ook nog nooit problemen met m'n doos gehad. Ik heb hem ook sinds 14 maart, niets mis mee. En als er iets mis mee is bel je even op en dan komen ze hem fiksen.. goed geregeld.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Heb sinds vrijdag Splinter Cell, en bij dat spel is ie al 4 keer vastgelopen tijdens 't saven. GVD

12. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mens eigen om nooit complimenten te geven alleen maar commentaar maar ik geef wel een compliment want ik heb mijn xbox nu bijna 2 maanden en heb nog nergens last van gehad

13. Ajax

Ajax Guest

had in november een xbox gekocht.
    en had daar wel een probleem mee
    ik deed voor het eerst een spel in de xbox(sega gt+jsrf segapakket)en toen pakte hij hem niet kreeg alleen maar een zwart beeld had de xbox bij bart smit gekocht.weer teruggebracht
    en een nieuwe bestelt bij wehkamp was aanbieding.:D
    toen pakte hij em wel meteen.:cool:

14. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier komt het op neer :)

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zijn Xboxen wel erg gevoelig hoor. Je ziet vooral bij consoles in winkels die elke dag heel lang aan staan dat ze na een tijdje raar beginnen te doen. Dirty disc errors enzovoorts....

Deel Deze Pagina