Problemen xbox.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DarkAlbino nl, 4 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een tijdje last van mijn xbox omdat hij de spellen niet of nauwelijks goed draaide, toen ging ik om een Laser cleaner disc, die werkte goed mijn spellen draaiden weer gewoon en er waren geen problemen. Alleen nu zit ik met een veel groter probleem: Mijn xbox draait mijn spellen niet meer. Het kan niet aan de laser liggen. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
    Aantal gegevens:
    - Ik heb een thomson drive
    - Mijn xbox is ongeveer 3 jaar oud

2. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    als je even had gezocht op het forum, had je echt wel een antwoord gekregen, maar omdat ik in een goede bui ben :) :

Schroef het apparaat open, na 3 jaar heb je toch geen garantie meer, met een torq 20 geloof ik en maak alles goed stofvrij met een stofzuiger en controleer of alle draden vastzitten
    Je kunt de Xbox na laten kijken bij een technische dienst van een electronica bedrijf (bijv Boris in Waalwijk doet dat en kunnen ook repareren, maar zo'n zaak zit ook vast bij jou in de buurt) Je kunt de Xbox opsturen naar microsoft zelf, dan moet je ze even bellen. Het nummer is te vinden op Xbox.com, de kosten zijn waarschijnlijk meer dan een nieuwe Xbox.
    Laatste optie: verkoop deze Xbox voor een prikkie aan een casemodder of een knutselaar en haal voor €90 een nieuwe, of wacht 6 maanden en haal de Xbox 360, maardat zal wel geen optie zijn.

Nogmaals dit is al 100 keer gezegd op het forum, zoeken mag...

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had je vorige thread ook al gesloten, omdat je niet gezocht had.
    -Gesloten dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina