Eyo ik heb wordt echt zo geiriteerd en moe door de problemen die ik heb met Xbox Live want ik kan bijna geen normaal potje meer spelen met Halo 3 want Ik zit ongeveer om de halve minuut in een zwart scherm als ik bezig ben met Een potje. en als ik de stekker van m,n router er uit en er in doe, doet ie het Meestal weer wel maar ik wordt er gewoon ziek van en als ik host van een Game ben dan lag ik er bijna gegarandeerd uit zwaar irritant het enigste wat Ik vraag is gewoon normale potje spelen zonder fucking problemen of andere Vage shit Ps: m,n R1 knop is nu ook naar de klote dat word dus weer een nieuwe controller kopen zucht
Ik kan goed begrijpen dat zoiets frustrerend is maar daarom zou je nog wel een deftige uitleg (taalgebruik) + titel mogen kunnen bedenken neem ik aan. Misschien is deze vragen thread trouwens meer gepost. Nu in elk geval is wat meer info sowieso nodig voor je te kunnen helpen, wat voor zwart scherm, gewoon een disconnect? Wat is je modem, verbindingswijze, router, zitten er misschien andere mensen op je network, etc.
Dial heeft al de moeite genomen voor je antwoord. Gooi ik er nog even een slotje op. Succes met je probleem.