problemen

Discussie in 'Algemeen' gestart door rien, 8 dec 2002.

1. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een vraagie, als ik Splinter Cell speel geen er in de omgeving van het level vet veel lijntjes bewegen.
    Bijv, je loop langs een deur en om de deurpost gaat er lijntjes bewegen. Het blijft niet mooi en strak.
    Is dit normaal?
    En mijn xbox loopt vet vaak vast, wat kunnen de problemen hiervan zijn?

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm .. Xbox kapot misschien?
    Lijkt me wel duidelijk .. tenzij je het alleen met SC hebt natuurlijk.
    Maar als je het ook met andere spellen hebt dan is het je boxje.

(Tenzij je je Xbox hebt gemod dan is het je eigen schuld)

3. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0

mierenneuker alarm:+

dat van die lijntjes is normaal hoor,heeft iedereen last van...ik weet wel ongeveer hoe dat zit ...maar weet ff niet hoe ik dat moet uitleggen:{ iemand??

dat vastlopen heb ik geen last van..gebeurt dat alleen bij splintercell of ook bij andere spellen??

als het alleen bij splintercell is ..kan je proberen je saved games even te verwijderen.....wil nogwelles helpen

4. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit wat van gemerkt, wat lijntjes en deuren betreft dan
    :{

5. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    let er maar eens op....valt mij tijdens het spelen ook niet op hoor:{

6. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    bel naar microsoft, die regelen zo'n doos waarin je je xbox kan opsturen, krijg je hem na 3 dagen weer terug, zonder problemen, heb ik zelf ook gedaan en mijn xbox loopt weer helemaal goed

7. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, bedankt

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Correct me if I'm wrong, maar zou het niet kunnen liggen aan het feit dat SC geen anti-aliasing gebruikt? Mij valt het niet op hoor, maar als je er ernstig goed op gaat letten zou dat best kunnen opvallen.

Maar het kan natuurlijk ook aan je Xbox liggen.

9. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste licht het aan de resolutie!!!
    Ten 2e Dat komt omdat er zo veel graphics in de omgeving zijn gestoken dat dat niet meer afgwerkt kon wordne

10. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    moet je een oude tv gebruiken, zijn ze allemaal weg :+

alle (?) spellen hebben dat hoor, komt gewoon door de resolutie... om dit te verminderen wordt er AA (anti Aliasing) gebruikt maar dat kost best veel gfx power

11. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    xbox ruilen en advanced scart halen de normale kabel veroorzaakt karteltjes

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een adv scart en dan zie je doordat het beeld scherper is juist de karteltjes nog beter....

13. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ??????????????:confused:
    ik juist niet als je b.v. naar rsc aan het begin die rode auto met of zonder advanced scart ziet dan zie je wel wat ik bedoel

14. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een advanced scart cable, maar ik zie ook nog steeds die lijnen hoor. Niet dat het mij hindert ofzo.

Wat ik ook wel tegenkom: in level 4: CIA. Ik denk dat het de main hall is: er hangen 2 camera's in het midden die ronddraaien, er staan aan 1 kant een viertal liften en aan de overkant is er een grote trap. Als ik in het donkere gebied ben aan de kant van de trap lijkt het alsof er altijd een soort licht schijnt, maar als je je camera beweegt verdwijnt het of komt het juist terug. (Niet dat het hinderlijk is ofzo, maar hebben jullie dat ook ?)

15. Shin

Shin choco

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zo op die lijntjes letten en meer op je game.
    Letmaar op elke game heeft t wel een beetje

16. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij valt het volgende op bij Splinter Cell:

Wanneer je in total darkness zit, zie je wel nog het lichtje op de rug van Sam van zijn walkie talkie of de drie lichtjes van zijn nightvision dingetje. Als je bij mij goed kijkt zie bij de lichtjes de graphics blokkeriger worden (ik weet het niet goed uit te leggen, maar misschien weet iemand toch wat ik bedoel). Iemand hier ook last van?
    Ik heb het bijvoorbeeld ook bij het intro filmpje van Colin McRae 3...

P.S. Mijn boxje is tot nu toe één keer vast blijven hangen en heeft een keer bij het opstarten een, nogal afwijkend gezoem geluid geproduceerd. Samen met de 'probleempjes' van Splinter Cell, begin ik te geloven dat mijn boxje niet meer 100% meer is. Vandaar dat ik ff deze reply gepost heb...

Deel Deze Pagina