probs met de DVD rom drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SWYV_MHAGTA, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen garantie meer en ik ken ook niemand dat kennis heeft van de X360 dus probeerde ik maar in mijn eentje en ik heb ontdekt wat ECHTE fout dat de games niet meer leesbaar wordt
    /Mod hier mag niet overgesproken worden

de punt waar die in het gat van de motor moet komen om de disc stabiel te laten draaien komt niet altijd op goede plaats omdat, lees hieronder

de motor waar de lens aan hangt, daar vind jij ook de trapezium cirkelachtige om voor de schijven te houden, daar aan de top van de trapezium vorimige cirkel hangt er een TE grote metalen ring zodat de magneet van de punt houder om de schijven stabiel te draaien komt ernaast en niet IN gat maar op de metaal ring zodat het onleesbaar enja de schijf draait nog maar dan onstabiel en dus krassen is enorme gevolgen ervan

(ik heb een Samsung DVD rom drive mode TS-H943 Designed by Toshiba Samsung storage technology) staat op de DVD rom drive etiket en ook staat er een datum dat die DVD rom drive gemaakt werd erop: December 2005

ik heb dan maar de punt houder van PC vervangd in de X360 maar niet echt grote succes

- de dvd lader komt niet meer eruit zit vast omdat de punt van PC punt houder te groot en lang is :p
    - dan heb ik opgelost maar dan weer geen echte succes om games te bespelen maar wel muziek af te spelen :confused:

en ook toen ik de nieuwe punt houder verving met die van de PC dvd rom houder, dan maakt die helse kabaal geluid precies echte sportmoto wel funny :p

ik heb het ook gepost in ene gepinned topic, alleen lijkt me dat niemand ernaar leest dus maak ik nieuwe topic aan omdat ik vol frustraties ervan zit

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk dat je hier nog gefrustreeder van gaat worden:

Je had beter, ondanks dat je geen garantie meer had, je 360 op kunnen sturen en het over laten aan de echte experts. Ook al kost dat dan wat.

3. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0

ziet er naar uit dat je het van kwaad naar erger laat gaan. Waarschijnlijk niet hetgeen wat je wil horen, maar waarschijnlijk zal je naast je dvd rom drive nu ook de rest van je hardware verneukt hebben.. :thumbs:

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarom had je geen garantie meer dan, zowiezo vind ik het niet slim dat mensen dingen gaan doen waardoor de garantie verloopt aangezien ze met ladingen tegelijk terug gestuurd worden :D

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor problemen met of over de Xbox 360 kun je in deze thread terecht.
    Deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina