Probs met PGR

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ElectricHead, 20 feb 2003.

1. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey luitjes, maybe domme vraag maare ....
    Zijn er misschien meer mensen die het volgende probleem hebben?

Van de week zat ik lekker even een paar uurtjes Project Gotham Racing te spelen toen opeens de radio in de auto uitviel (de DVD-speler zal wel kuren hebben gehad ofzo) ... af en toe heb ik ook dat 't extreem lang duurt voordat ie 't hoofdscherm laad en hangt ie af en toe. Ik heb de DVD bekeken, zitten wel 'n paar krasjes en geen stof op ... Heb er in 't begin toen ik 't spel kocht (+/- 2 maand geleden) geen last mee gehad .... zou m'n XBox na 'n 1/2 jaar nu gaar zijn ofzo?:confused: Speel er soms 'n paar weken achter elkaar 'n aantal dagen per week mee en dan weer niet ..... anyone any ideas?
    Anders ga ik volgende week maar 's met pijn in m'n hart m'n boxje terug laten halen door M$ ... da's namelijk de laatste week da'k 't ding kan laten ophalen in verband met ingaan van afstuderen.

Alvast bedankt voor de reacties,
    Herald

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    nee dat is de standaard "je moet leren" beveiliging dus e xbox heeft door dat je moet gaan afstuderen.

3. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ... die is goed ... ik ben nog niet bezig met afstuderen, ennee ... die sensing technology doet 't toch nog niet??;)

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had voordat m'n Xbox gerepareerd werd precies hetzelfde. Die van mij deed alleen bij andere games en dvd's ook raar. Bij PGR liep ie af en toe vast en de muziek deed ook niet helemaal wat het moest doen. Na reparatie geen last meer gehad. Ik heb hier wel es eerder iemand gesproken die dit ook had. Zal toch wel aan PGR liggen denk ik.......

5. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz .... andere gamez heb ik niet echt problemen mee ... ja laatst ff wat vaags met Munch's Odyssee .... 1e keer deed ie 't niet goed toen ff gereset en toen deed ie 't weer wel ... dusse ... toch maar volgende week ff support bellen, lijkt me?

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zeggen ze waarschijnlijk dat je je save van PGR moet deleten en dat ie het dan weer doet.

7. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen 't altijd 's proberen :) ... naja ... ik zie wel .... zolang 't maar voor 31 september 2003 echt niet meer uit te houden is, vind ik 't goed 8)

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit probleem ook al een paar keer gehad met PGR. Als je dan via het menu naar de radio toegaat, zie je als een dolle al de tracks voorbij scrollen zonder nog geluid te horen.

Geen idee hoe het komt... zal wel ergens een bug in het spel zijn ofzo, maar ik weet het niet zeker aangezien de mijne het ook pas na een tijdje is gaan doen.

Anyway, als je 'm muziek van je HD laat spelen gaat het wel weer goed, dus dat doe ik dan meestal maar als ik dit probleem krijg.

9. Austin_77

Austin_77 Ford focus RS

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde probleem gehad. Heb al diverse malen met support gebeld. Andere disc gehaald (geruild bij B f#cking S) weer zelfde probleem. Tot voor 1 maand geleden de shit begon en ik bij CMR 3 dirty disc error kreeg. Speelde ook geen dvd's meer af. Ik heb mijn box inmiddels weer terug van reparatie via ms. Kreeg een gloednieuwe!

10. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ... zo te horen aan de diverse reacties is 't dus of 'n prob met de box of met 't spel .... naja ... ik zie 't nog wel ff aan dan en , de Maki, ik heb 't zo ook ongeveer zelf maar opgelost, dus m'n muzieksupply van de HD benutten :) .... Ik dank jullie van harte voor de reacties en zoals gezegd ik kijk 't geheel nog ff 'n maandje aan ofzo .... als 't dan blijft doorgaan .... dan is boxxie naar support sturen wat mij betreft .... andere mensen met ideeen/suggesties of wat anders, blijf ze sturen, ik hou wel van m'n eerste topic als nieuw lid dat blijft groeien }:] .... hmmm stukkies tikken na bandrepetitie met hoeveelheid bier op is ook niet echt zinnig :)

Ohja enne Austin_77 ik heb voorlopig nog geen enkel probleem met CMR 3 .... heb 'm dan ook al weer 'n tijdje niet gespeeld, maar wie weet ... the dark bugz lurk .. of moet dat nou de green bugz lurk zijn?

Laatst bewerkt: 23 feb 2003

Deel Deze Pagina