wie heef ter nu allemaal problemen met xbox live?(veel geld uitgeven voor modems,routers,...) en wie kan gewoon huppakee xbox liven?? want er zijn toch precies veel mensen met probs!!! vooral op usb gebied!!
ik heb geen problemen, nu niet, en strax ook niet. ik heb nu chello met een normale modem, en als ik mijn kabel van mijn modem erin plug, kan ik connecten. strax verwacht ik ook geen problemen, want dan neem ik ADSL van Planet Internet, met multi-pc modem (modem+router in 1). Er zijn al mensen die het werkend hebben, dus ik verwacht geen problemen
no prob kabeltje van modem in xdoos..account en ip gegevens invullen en gamen maar. heb gchecked bij microsoft en wanadoo broadband premium is Live compatible ---NNEX---
met mijn chello was het ook plug and play... heb bijna adsl thuis, ff kijken of het daar ook goed werkt.
Ik heb wel een probleem... me xbox (de beta overigens) komt maar niet online. Ik gebruik de ICS van win98se en heb al meerdere ethernetkabels gebruikt, maar nix werkt... Welke kabel moet ik gebruiken tussen de xbox en me pc?
Ik heb alles al aangesloten, routertje en wat kabeltjes. Ik kan zelfs al op het netwerk komen, heb alleen nog een subscription code nodig.