'Prodigy' Dé nieuwe Saints Row clan!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marcozzz, 27 aug 2006.

1. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten :cool:,

laat ten eerste één ding duidelijk zijn: Prodigy is een beginnende clan die het anders doet dan (waarschijnlijk) de meeste andere clans en zal zich vanaf 1 september voorlopig alleen nog maar concentreren op de online multiplayer van Saints Row.

"Waarom dan anders?" Nou, we hechten in de eerste plaats weinig waarde aan rangen binnen deze gang. Want hoe kun je als een team spelen als iemand meer te zeggen heeft dan een ander.. Het belang van het team, ons team, gaat dus ten alle tijden voorop. Dit is ook de reden dat we nog geen echt definitief logo hebben ontworpen, dit gebeurd pas als iedereen uit de clan het hiermee eens is.

We zullen meerdere keren in de week trainen/ tegen andere clans strijden, al zal dit waarschijnlijk voornamelijk in de weekenden worden.

Interested? Dan kun je ons gewoon een mail sturen met je gegevens (hier kun je ook terecht met vragen en eventueel tips. Er is nml. altijd plek voor verbetering!):

mrd_marc@hotmail.com
    harley2323@hotmail.com

We zijn vooral op zoek naar de wat relaxtere groep gamers die samen met ons willen gaan werken aan de meest wonderlijke clan ooit; Prodigy! ;) Hopelijk hebben andere clans zoals GWA niet het voordeel er eerder geweest te zijn dan ons, waardoor iedereen al voorzien is. Sluit ons daarom zeker niet uit!

GrZ Marc 'nd Harley

PS: Site is coming soon!

Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan zien dat je een beetje bij ons hebt afgekeken voor het maken van een intro :9 . Maakt niet uit hoor, veel suc6 met je clan en ik hoop dat we strx ook eens een keertje tegen elkaar kunnen spelen. :cool:

3. Marcozzz

Marcozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow lol, ik wist niet eens dat jullie een intro hadden :9 Maar bedankt, jullie ook succes!

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, we hechten in de eerste plaats weinig waarde aan rangen binnen deze gang. Want hoe kun je als een team spelen als iemand meer te zeggen heeft dan een ander
    Tuurlijk kan je het leuk en gezellig hebben binnen een clan met rangen, ik vind het zelf leuker, maar dat moet je niet doen dat de een met een hogere rang de andere gaat commanderen. Je kan ook gewoon rangen hebben die laten zien dat je beter speelt ofzo (ik zeg maar wat) en dan eerder gebruikt word in clanwars.

Deel Deze Pagina