Nou omdat er ook een thread over de examens is dan ook maar een over de proefwerkweek. Bij ons begint de proefwekweek op 25 juni. Dinsdag 24 juni zijn we al 12 uur uit . Ik vinkd de proefwerkweek wel fijn en ze zouden het vaker mogen doen. Gewoon 2/1 les en de rest ff leren en dan relaxuh En zo ie zo vind ik het einde van het jaar fijn. Voorbeeld volgende week: maar 13 uur les Alleen maandag: 4 uur, dinsdag 5 uur, en woensdag 4 uur
Ik wil alle kinders veel succes wensen en ik ben blij dat ik er vanaf af ben..... lacht heel hard en heel gemeen ..
Ik zit in de eerste van TVWO en heb 34 uur per week!!! Ik heb vanaf 26 maart proefwerkweek Maandag 7 uur dinsdag 6 uur woensdag 8 uur donderdag 7 uur vrijdag 6 uur
succes allemaal! maar ik ben na dinsdag eindelijk verlost van de middelbare school En dan hebben jullie nog jaren en jaren proefwerkweken
ik las proef-werkweek. Je weet wel, de werkweken in de voorexamen klassen. Dacht dat ze dat nu ook al een keer oefenen.
(trying to hold myself with one hand and searching my beloved pump action with the other....grom...must hold myself....must...not...must not kill....must..AARGH) ik heb binnenkort ook pw week zit in 3 gym en mijn punten vallen tegen (kans dat ik blijf zitten) dus ik moet goed me best doen om die onvoldoendes op te halen.
De mijne begint 3 Juni (vlgs mij) al . Daarna gewoon schoolloos op school rondlopen en feesten. Ergens midden Juni nog ff m'n rapport ophalen .