Als ik ingelogd ben kan ik op profiel klikken en heb dan de keuze uit een van deze 7 links: Verplichte opties Forumprofiel Contactinformatie Voorkeuren Handtekening Avatar Forumopties Ik wil graag netzoals member fishicella plaatjes en tekst in mijn profiel hebben(zie plaatje onder). Hoe doe ik dit??? greetz wooly
Je gaat eerst naar de frontpage toe. Als je ingelogd bent zie je rechtboven "Profiel staan". Klik erop en kies "Optionele informatie". Daar kan je alles bijwerken. Voor plaatjes e.d. gebruik je gewoon BBcode. /edit: BBcode Die ben je vergeten erbij te zetten, optionele informatie hoort als het goed is erbij te staan
Ja kan het ook doen via XBW menu hier op het forum, links bovenaan in de groene balk, en dan bewerk info kiezen, dan kan je van alles neerzetten en met de BBcode kan je idd plaatjes en kleurtjes toevoegen, moet je alleen wel de goede tags weten, want je hebt niet zo'n menuutje als wanneer je post, maar dat moet met de link van aggie wel goed komen
Xboxworld.nl---->profiel---->optionele informatie-->meer info, daar kan je alles inzetten met vB codes. Als je niet die tags in uit je hoofd kan kan je ook gewoon even post reply doen en dan met de icoontjes boven je post werken. En kopieren plakken. Veel succes. Rick.
He fisico, heb je dat met de plaatje tags gedaan? Ik helemaal moeilijk doen om die plaatjes 350 pix breed te maken en up te loaden