Het valt mij op dat elke keer wanneer ik (ingelogd of niet ingelogd) naar mijn profiel als user wil kijken er altijd staat dat ik 0 posts heb gemaakt, zoek ik echter op mijn naam vind ik er zat. Daarnaast ben ik geregistreerd sinds 13-7-2003 en kan ik nog steeds niet in the green mile, kunnen jullie me uitleggen hoe dit zit? hier kopietje van mn profiel: (belangerijke deel) Date Registered: 13-07-2003 Status: Gast Total Posts: 0 (0.00 posts per day) Last Post: Never
Niet bij elk forum wordt de post count bijgehouden. Dit gebeurd alleen in de Xbox subfora. Daarnaast, who cares?
Je mag de GreenMile toch in als je langer dan 90 dagen geregistreerd bent? Dat is hij dan toch. En dat min. post aantal was toen toch afgeschaft?
Dus? Dan is postcount alsnog niet belangrijk en vind je het wél belangrijk dan worden alleen de posts in de Xbox fora meegeteld simpelweg omdat dat onze 'core-business' is.
Als het goed is kun je nu wel de Mijl in. Aantal posts staat op 0 omdat je nog nooit in de Xbox fora hebt gepost, Xbox Hardware/algemeen/discussie & Games, Live & Gaming en het wisselforum. Alleen daar tellen de posts mee voor de postcount.
Nee ik vind die aantal posts ook niet belangrijk ik had het er alleen over dat het raar was dat hij niet de GM in kon.
ok bedankt voor de info en het fixen.. dan is het iig duidelijk, ik kom er echter nog steeds niet in.. Ik zal wel ff postje maken en kijken of ik er dan alsnog in kom?