wat zijn goede programma's om zelf van die filmpjes te make waar je foto en videobestande in kan zette enzo thx
ma is da een beetje een gebruiksvriendelijke want kheb geen zin om eerst ure uit te vogele hoe da werkt /Mod Gebruik leestekens. - Orcrist
hahaha nice, nu gaan de mod's mij les nederlands geven. /Mod 1. Blijf ontopic. 2. Gebruik Leestekens, zoniet krijg je een OW. 3. Het is geen les Nederlands, ik ga er immers vanuit dat je weet wat leestekens zijn, het is dus een eis. :{ - Orcrist
Toen ik adobe premier zocht, was hij moeilijk te krijgen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar ik heb er lang op moeten wachten. Spoiler downloaden ging niet hard
kan zelfs met magic music maker, je kan daar trouwens nog best veel mee doen. als je een gebruiksvriendelijke wilt natuurlijk, tis niet zo professioneel.
gebruik windows movie maker 2 het is gratis en zeer gebruiksvriendelijk, alleen de mogelijkheden zijn zeer weinig, adobe daarintegen kun je alles mee wat ze in de echte films ook doen het is wel ff moeilijk in het begin Download hier Movie Maker 2
Je kunt ook pinnacle studio gebruiken. Doe ik ook altijd voor het maken om filmpjes te maken/componeren
ik heb movie maker 2 gedownload, maar daar zitten geen overgangen in als ik daar op klik is het helemaal leeg. help?????