1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

programma om vanaf je beeldscherm iets op te nemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VooDoo300, 21 mei 2007.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zoek een programma waarmee bewegende beelden vanaf me computer op kan nemen, (ik had ooit al een programma'tje waar ik dan toendertijd linerider mee op nam) maar dat is op me oude computer, weet iemand nog zo iets?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Fraps is een programma waarmee je dingen kunt opnemen op de computer, bv games.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja dat bedoelde ik thx, kom er alleen net achter dat je niet dingen uit filmpjes op kan nemen, want ik heb een fragment nodig uit een filmpje (avi.) dat ik hier op de computer heb staan.
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dus eigenlijk: "ik moet een fragment uit een film halen"?

    Gebruik VirtualDub :thumbs:
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Opnieuw opnemen van filmpjes zorgt er alleen voor dat de kwaliteit omlaag gaat, ja zelfs bij digitaal op de manier waarop jij het wil doen.
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    thx allemaal, dat videodub werkt wel maar als ik een stukje eruit knip en later wil afspelen zie ik alleen de 1e 2 sec van het filmpje en hoor daarna alleen maar geluid. terwijl als ik het in videodub zelf afspeel dan doet hij het wel.
     
  8. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ff op http://www.weethet.nl/english/video_cutavis.php want VDub is niet het meest logisch ingericht.
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    thx het is gelukt, het enige probleem nu nog is dat het beeld en de audio na 15 sec ongeveer niet meer synchroon lopen, terwijl de 1e 15 sec prima zijn.

    edit: het is al gelukt, de video moet gewoon op direct streaming en de audio op full processing mode. en nu doet hij het wel.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als laatste vraag heb ik nu: ik heb een heel aantal fragmenten uit filmpjes die ik wou hebben, maar nu wil ik die achter elkaar zetten, maar met dat virtualdub kan ik er maar 1 tegelijk openen, en windows video maker loopt vast op het moment dat ik fragmenten naar die hokjes sleep. iemand nog iedeen? of een goed programma?
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina