programma voor foto's goed te bewerken

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door guAsTo, 18 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja jullie zien het, ik zoek een programma zodat ik mijn foto's kan bewerken. ik heb een motorola v525 en unzoomt zijn de foto's soms heel onduidelijk met allerlei vakjes. ik wil een prog dat je of goed kan uitzoomen of het mooier kan maken.ik zal een foto laten zien:

ik wil dat deze foto normaal is, en mooi. weten jullie een prog???

_O_

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Photoshop? Weet alleen niet of je daar foto's 'mooi' mee kan maken zoals jij het wilt..

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verplaatst naar PC Software/Hardware/Internet.
    Photoshop is het beste programmaatje ervoor, maar dat had je zelf ook wel kunnen raden (of weten dmv de zoekfunctie).

4. FabianNL

FabianNL Guest

die blokjes kan je daar misschien wel iets mee weghalen maar dan zal heel die foto waziger worden, en echt duidelijk is ie zowiezo al niet door die zware overbelichting..., maar je kan het iig altijd proberen met PS, wel een erg lastig programma maar een beetje uitproberen doet wonderen

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een motorola v525... Maar ik denk dat je vooral moet proberen "de bron" netjes en scherp te nemen... ipv later eens kijken wat het wordt... wat je kan doen is gewoon niet inzoomen en indien mogelijk gewoon dichterbij er naartoe lopen.... Of gewoon van een afstand met 1x zoom foto maken (dus op je toestel zie je dan het voorwerp wat je wil niet echt goed) en dan met Photoschop netjes inzoomen... Want de camera van je toestel zoomt echt **** in... (Digital zoom...) Maar ik schiet ze bijna nooit ingezoomed vanwege de slechte kwaliteit.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De digitale Zoom functie van mijn Kodak gebuik ik nooit.
    De beeldkwalitiet gaat er behoorlijk hard mee achteruit.

Op de site van Adobe kan je de gratis versie van Adobe Photoshop® Album downloaden.

7. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    thx all,
    ik download ps nu, zowieso foto's nemen doe ik unzoomt (slechte klwaliteit + klein fototje) ik heb hem wel groter gezet omdat ik een mms fotmaat te klein vond (kan het daar aan liggen?)

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    oja sorry van dit loos topic dan :{ maar miss was er gewoon een beter prog dan foto shop :confused:

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wil de eerste de beste mod ff zo vriendelijk zijn om dit topic te sluiten?? ik heb er niets meer aan.

_0/
    en bedankt allemaal

DoNaLd

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gedaan :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina