1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je weet het natuurlijk nooit, het ligt soms ook aan hoe de technieken gebruikt worden. Developers weten er natuurlijk steeds beter mee om te gaan.
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eensch
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Online heb ik geen enkele haperingen. Alleen als mensen joinen. In singleplayer ga je die vast wel hebben met multiclass 32 auto's
     
  4. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    PC1 reed ondoenbaar kut met controller. Ik hoorde in een youtube video dat ze PC2 ook speelbaar maken voor gamers die met een controller spelen. Als het een beetje lekker stuurt met controller ga ik de game ook halen :)
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    PC1 reed prima met zowel stuur als controller.
     
  6. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Daar zijn de meningen over verdeeld
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat jij het niet kon is iets anders dan dat het voor iedereen 'ondoenbaar kut' was. In de begintijd van de Project Cars cups hier reed het merendeel met controller en dat ging prima.
     
  8. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Op zich kan ik best een potje racen. Eeuwen geleden bij FM2 was ik een Legend 36 #106 in de wereldranglijst. Gran turismo 5 was ik ook een meester in. Toen jaren niet gegamed en sinds een half jaartje weer wel.

    Nu is PC1 een echtere simulatie game dan de twee bovengenoemde maar ik zelf vond het echt kut rijden met een controller. Ik hoor dat sommigen het wel kunnen , wat ik knap vind. Maar echt lekker stuurt het iig niet. Het blijft behelpen.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2017
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Project Cars kan tot een bepaalt niveau prima met een controller gespeeld worden mits je deze juist configureert naar jou wensen. (kunt in ieder geval hele snelle tijden neerzetten met een controller blijkt uit de Leaderboards)

    Echter zo fijn als een Forza of Gran Turismo valt te besturen met een controller lukt niet in Project Cars is mijn mening. Zeker als je zonder assist gaat spelen zijn sommige wagens (vooral oldtimers) echt niet te doen met de beperkingen van een controller. Zo gauw je ook maar even in een 'benauwde' situatie te recht komt en je moet corrigeren ben je verloren met een controller...
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Toen ik een tijdje zonder stuur zat met pcars speelde ik met controller maar dan via motion optie van de ps4 controller. Dat werkte echt heel erg goed. Met een thumbstick kan ik niet overweg in een racegame. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de game.
    Er rijden veel gasten in de top mee die gebruik maken van de dualshock controller. Die kunnen er blijkbaar wel mee overweg..
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb PC1 aan het begin geprobeerd met controller en ik vond het echt drama. Dermate slecht dat ik geeneens zin had om nog te gaan zitten tweaken.
    De algemene opvatting over PC1 is dat de controller ondersteuning te wensen over laat en daarom is het ook een van de verbeterpunten van PC2.

    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deel 2 deze week. Als ik zo bepaalde reacties van mensen hier lees hebben jullie hoge verwachtingen.
     
  12. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    PC1 was op zich goed te spelen met een controller. Het "probleem" was meer dat het niveau van ons groepje dermate hoog was dat het voor mensen met een controller bijna niet te doen was om concurrerend te zijn met de mensen die met een stuurtje spelen. Die laatste groep is per definitie sneller, Project Cars is een echte simracer en geen Forza Horizon om er maar eentje te noemen. Daarbij kwam ook nog vaak het gevalletje bandenslijtage. Met de controller sleten de banden veel en veel sneller.

    Als ik in PC1 een random race online joinde kon ik prima meekomen met een controller. Bij ons vaste groepje reed ik steevast achteraan, zéker naarmate iedereen meer bedreven werd in het spelletje. Daarom ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.

    Maar ik heb goede hoop voor PC2. Zowiezo sta ik er nu anders in met een controller en mij gaat het nu vooral om de lol en het plezier. Laten de fanatiekelingen het voorin maar uitvechten, ik zie het wel:D. Heb er in ieder geval veel zin in!!
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja verwachtingen liggen wel hoog, deels gecreëerd door de makers zelf met alle genoemde verbeteringen, deels omdat ik met deel 1 gewoon veel plezier gehad met de XBW racing groep + de grote verscheidenheid aan circuits en auto's + weeromstandigheden. Al moet ik wel zeggen dat gisteravond weer een aantal PC1 bugs de kop op staken toen we met een groepje afscheid namen van deel 1. Zoals verlies FFB bij terug gaan naar menu voor invites, lag bij joinen van een game, niet opstarten van de game bij sommigen (omdat deze achter de schermen moet syncen met de cloud?) etc.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    @SPELVERZIEKER Controller besturing is een stuk verbeterd in PC2 volgens de ACG review.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er is op dit moment nog steeds geen wheel beschikbaar dat zowel werkt op PS4 én Xbox One?
    Ik ken de Cronus adapter, maar die simuleert enkel rumble en geen Force Feedback.
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee, is er niet.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Eigenlijk gewoon suf dat je het niet voor alles met een usb aansluiting kunt gebruiken.
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Soms ook wel begrijpelijk toch?

    [​IMG]
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe ideaal is dat dan!
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Als ik sommige reviews goed begrijp is deel 2 veel makkelijker en beter te spelen met controller dan PC1.
     

Deel Deze Pagina