1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik ben ook geen pro en laatst op Zolder was je zonder assists me gewoon te snel af maar ik stem ook gewoon voor real Driving assists met damage enabled.
     
  2. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101


    Wat een bruut geluid maakt die bak op 3:40. Schijnt toch aardig te sturen met controller.
     
  3. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Project Cars 1 was ook goed te doen met controller man. Enige nadeel zat in bandenslijtage en soms in snelle/lange bochten waar je minimale stuuruitslag nodig had.

    Stukje gameplay van @B Tender tegen mij, allebei met controller. De gele auto (ik) zonder TC en ESP met manual gears.


    Niks mis mee.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
    Zumpelvelder en Pyoonexk vinden dit leuk.
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De meeste controle haal je ook uit baankennis en gevoel met je auto, denk dat hulpmiddelen je wel helpen als je ietsje over de grens gaat, maar je zult nooit zo snel zijn als iemand die onder die grens blijft en vloeiend rijdt.
     
    Zumpelvelder en Dex vinden dit leuk.
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik moet eerlijk zeggen dat het aller slechtste qua gevoel in gameplay aan PCars 1 was, het 'voelen' van onderstuur. En dan vooral het blokkeren van de voorwielen. Dat maakte rijden zonder ABS wat lastiger.

    Qua TC zat er niet zoveel verschil tussen met of zonder vond ik, want zowel met als zonder kon je de kont makkelijk kwijt raken. Gedoseert gasgeven was dus sowieso aan te raden.

    Als we het in de eerste cup gewoon verplicht stellen kan iedereen daar even aanklooien met hoe het rijdt. Mocht het echt niet werken kunnen we het voor de 2de cup weer terugdraaien. Ik ga in ieder geval voor cockpit-view (in Pcars 1 altijd roof-cam) en realistische hulpmiddelen. 'My body is ready'
     
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zal wellicht per gebruiker verschillen, maar met controller zat ik in het middenveld en met stuurtje rijd ik in de voorste regionen. Met stuur + pedalen kun je je input veel beter controleren wat - mits goed uitgevoerd - tot lagere rondetijden leidt.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik mag hopen dat baankennis bij niemand het probleem is... :F:
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Denk dat het bij sommige mensen die voor het eerst zonder racelijn rijden nog best een dingetje is hoor.
    Vond zelf ook het glijden qua onderstuur minder goed te voelen met de pedalen tov controller. Zou dus zeggen dat je met controller makkelijker deel 1 kon spelen zonder hulpmiddelen dan met stuur. Mits je de controls een beetje vergeeflijker had ingesteld.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben eigenlijk vanaf day 1 met assist op real gaan spelen. Heerlijk is dat en wil nooit meer anders.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Bij mij zat het verschil alleen in consistentie. Ik was praktisch even snel, alleen maak ik met stuurtje minder fouten.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Is ie al ergens te koop?
     
  12. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Helaas ik had geen geluk bij de Intertoys en MM. Morgenochtend dus.
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Alleen maar brunettes?
     
    Kimi NL en Dave 130R vinden dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhh pre-order bij Bol is verzonden. :D
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Nee dat lekkere blondje bij de Intertoys was er wel. Helaas zijn mijn charmeer skills ook niet meer wat ze ooit geweest zijn:D. Maar ze belt me morgenochtend als ze binnen komen.
    Ze had trouwens alleen nog maar de PS4 versie binnengekregen.
     
  16. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Toch goed gedaan
     
  17. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Oeps dat was dus een typo:+ Nee maar die is echt lekker, jaartje of 25, hoogblond, blauwe ogen waar je in verzuipt, rondingen op de juiste plaats je kent het wel.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Even een serieuze vraag aan de mannen die morgen vrij hebben genomen. Zouden jullie ook tussentijds het forum willen updaten met jullie bevindingen?

    Ik zit namelijk tot 17.00 in Moordrecht, dan nog terug naar m'n werk en dan nog terug naar huis. Dus voor 21.00uur kom ik niet aan het spelen. Meelezen is wel te doen :D
     
    SPELVERZIEKER en hillss vinden dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ow god ik hou mijn hart alweer vast. Quote van het Tweakers forum: Poeh nou.. ben er nu een kleine week mee bezig voor de review. Ik vind em HEEL erg moeilijk. Kon met PC1 nog wel aardig overweg, maar dit is zo ongeveer het moeilijkst dat ik ooit heb meegemaakt in (voor mainstream bedoelde) racegames. Een heel aantal auto's kan ik amper besturen, moet echt Stability Control aan, en dat rijdt dan niet lekker. Met name de circuitwagens als LMP1 gaan wel lekker. Veel bugs trouwens ook.

    Ben het overigens totaal niet eens met de lezing dat deze game beter stuurt met een controller dan PC1. Vind PC2 zonder controller borderline onspeelbaar. (of naja, ze zijn beide gewoon matig met een controller, laten we het daar op houden.)

    Daarom koop ik 'm niet digitaal. Als het écht zo kut is met controller kan ie weer op Marktplaats. Maar goed we zien het wel, misschien is die gast wel niet zo'n held in racegames.
     
    SPELVERZIEKER vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina