1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind de GFX echt niet top. De AA heeft problemen. 8)
     
  2. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Wat een gepruts gasten, ik ben ook geen held en ook ik doe wel eens stomme dingen maar dat het tot 2 keer toe misgaat bij de start na nog geen 100 meter afstand vind ik echt ruk. Hopelijk geen voorbode op de komende cup want dan zit ik er niet lang in.

    Edit: Als je lekker wil gaan driften vind ik best maar doe dat lekker ergens achter mij.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zie dat als puur geklooi maar het is wel handig om clean te blijven rijden zodat je altijd zo netjes mogelijk rijdt en constanter bent
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik denk dat dit topic daar beter voor is, gasten.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Vermakelijke game tot nu toe!

    Online wel wat rare lag / framedrops af en toe. Leuke GT3 en Formula Renault races al gehad.

    Met Career ben ik nog niet ver. Mede doordat de GT4 auto's in sommige bochten echt onbestuurbaar zijn (lees op een na laatste bocht Red Bull Ring en eerste bocht Silverstone). Het lijkt dan wel of 1 klein tikje insturen al voor een oncontroleerbare spin zorgt. Anderen hier ook last van? (Thrustmaster T300 RS). Tunen lijkt niet te helpen overigens.
     
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik vind het vooral knap dat ze de sfeer van een baan heel goed weten neer te zetten. Lichtval / toning hebben ze erg op orde.

    Ik hoorde gisteren trouwens veel mensen niet precies weten wie er voor/achter hun zat. Bij de HUD opties kun je (standaard links onderin) de live gaps met degene voor en achter je aanzetten (wat PCars 1 ook had). Hoef je niet zo naar de livery te kijken :) Plus je kunt nu ook zien wie je op een ronde gaat zetten.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Even een paar serieuze rondjes gereden met verschillende GT3 scheurijzers tegen de AI in Oulton park. Ik moet zeggen dat het heel erg prettig verliep. Ik merk zeker verschil in weggedrag. Het is meer vechten om de wagen op de baan te houden. Ik ben wat dat betreft zeer te spreken. Ook de AI is voor mij een flinke stap voorwaarts. Buiten wat ik lees over te veel AI cars in een te krappebocht en piles etc.. maar zelf nog niet meegemaakt..
    FFB doet zijn werk prima. Niet overdreven en niet te slapjes. Gewoon oké.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De AI is wel erg lief trouwens: "Als we allemaal even duwen hebben we hem zo uit de modder, guys!"



    Ook leuk: je kan met grote mensen auto's op de kartcircuits rijden.

     
    Olijke Poffer en pim_smeets vinden dit leuk.
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben uit chatparty geknikkerd omdat controller wegviel. Kom niet meer in de chatparty
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Aankomend weekend maar even goed voor zitten zeg. Lukt me niet eens om een Clio normaal op de weg te houden haha. Zo wat ben ik slecht zeg.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb deze game niet gevolgd. Is deze een beetje goed te spelen met controller? Of is het echt een wheel racer? Ik vind F1 2017 erg lekker spelen met controller. Denken jullie dat dit een beetje te vergelijken is?
    Zag wat screens staan op Steam, ziet er wel erg geil uit.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2017
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Drie woorden: Caterham Kart Cup!
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    F1 2017 en PCars 2 zijn beide racegames. Daar houdt de vergelijking redelijk op.

    Op basis van fun/relaxt op de bank:

    Forza Horizon 3
    F1 2017
    .
    .
    Forza 7
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Project Cars 2

    Dit is een spel die hard to learn en nog harder to master is. Je moet er serieus voor gaan zitten en accepteren dat je, zeker op het begin, vaak achterste voren zal staan.
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nog meer mensen last met het vinden van een geschikte lobby? Die lijst wordt bij mij amper geüpdate lijkt het wel. Dat join je een sessie waarbij de kwalificatie zogenaamnd nog 11 minuten duurt, maar dan zie je linksbovenin het laadscherm al 'Race' staan. Vervolgens moet je hem eerst helemaal laten uitladen om tot de conclusie te komen dat ze al in lap 2/10 zitten en je geen zin hebt 15 à 20 minuten niks te gaan doen tot de volgende race, waardoor je weer een nieuwe lobby gaat zoeken en met een beetje pech hetzelfde krijgt. Heb dit zelfs al gehad waarbij de kwalificatie zogenaamd nog 21 minuten zou duren...

    Heb hierdoor al 2 avonden gehad dat ik in een uur gamen slechts 3 minuten Q en 1 race van 6 rondjes heb kunnen doen...
     
  15. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Yep precies wat je zegt, erg irritant die lijst wordt echt niet goed gëupdate inderdaad. Jammer, want eenmaal in een geschikte lobby is het wel weer nice. Een alternatief is natuurlijk zelf een lobby starten:)
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja klopt, maar dat doen al vrij veel mensen (gezien de hoeveelheid 1/16 en 2/16 lobby's). Ik prefereer toch wel een wat voller veld. Wat ook wel praktisch zou zijn is als je in de lobby al kan zien wat er op dat moment bezig is (en hoeveel ronden de race is!) Dan kun je al leaven voordat je het circuit gaat laden.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zijn er meer mensen waarbij de game vergeet welke controller instellingen je hebt opgeslagen. Ik moest ineens weer over op automatisch schakelen.
    Heb ook een andere gekke bug. Was net lekker bezig (naar mijn eigen maatstaven) om een leuke tijd te rijden op circuit Catalunya en vervolgens hakkelt de game grafisch. Op die wijze dat er gewoon tig frames werden overgeslagen en ik ineens 15 meter verder was en dus de bocht miste...
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Die hickups in frame heb ik zelf nog niet gehad maar heb er anderen wel over gehoord, al denk ik dat de een er meer last van heeft dan de ander. Weet ook niet waar dat dan aan ligt (misschien ook andere randapparatuur die aan je xbox hangt?). Online komen ze bij mij alleen voor als iemand de lobby joined en dan nog niet altijd.
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Onlangs op Fuji had ik het ook online (meerdere in de lobby) bij inkomen zone 2.
     
  20. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik heb dit online 1x meegemaakt. Maar is eerder een glitch in de netwerkcode dan een grafisch aspect volgens mij. Offline en wanneer niemand joined heb ik geen framedrops.

    Ik had gisteren wel 2x dat midden in een race mijn Force Feedback veranderde. Niet verdween, maar echt anders werd. En bij elke start/pit-exit schoot hij naar bumper-cam ipv cockpit view. Het patch-team heeft in ieder geval iets te doen :p
     

Deel Deze Pagina