1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Muziek in het hoofdmenu. In PC1 had je tijdens de muziek soms iemand die iets riep, als een conversatie tussen coureur en engineer. Dat was best gaaf.

    In PC2 heb je zo'n kleffe voice-over van: "When I watched Senna drive, birds started chirping, unicorns appeared and the universe achieved galactic peace." Echt, gadverdamme man.
     
    allstyles, X-Junk, B Tender en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ah. Dat is me nog niet opgevallen inderdaad. Soundtrack is verder wel weer heerlijk.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb de replay opgeslagen en nagekeken. De eerste tik die jij krijgt komt voort uit het opstarten van het spel. Daar kon niemand wat aan doen. Je ziet de auto's spawnen en gelijk tegen elkaar aan zitten.

    Ik heb er filmpjes van gemaakt, maar die zijn niet terug te zien (ga ik vanavond even achteraan). Maar het is echt een heel stuk minder de fout van iemand als dat ik vooraf dacht.
    Overigens snap ik helemaal dat je geragequit bent gisteravond, want ik had precies het zelfde gedaan in jouw situatie.

    Dat was niet nummer 2, dat was Cassie en die lag op P6.
    Wat mij daar niet van aanstond was het feit dat hij bewust misbruik maakte van de situatie en er vervolgens, nadat voor 3 man de race over is, hij er lacherig over deed.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2017
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Of je gaat ganzebord spelen..


    [​IMG]
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heeft er iemand een controller setup voor me ?
    Formule rookie ging nog wel ok, maar Formule C krijg ik lastiger onder de knie.
    Veel last van overstuur in de bochten.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ff youtube kijken.. Staan er zat op

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Met alle assist aan op break en steering na is het nog niet te doen.
    Auto spint te makkelijk.
    Formula Renault in mijn geval.

    Is altijd al zo geweest dat de schade automatisch aan staat bij Time trials ?
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ColdzeroNL, Olijke Poffer en Dave 130R vinden dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik erger me helaas toch te erg aan de bugs, glitches en onbestuurbare auto's.
    Deze game gaat er uit voor FM7.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik weet niet welke bugs je bedoelt, ik heb online echt nauwelijks bugs gezien, enige minpunt online; op sommige circuits zijn er wat haperingen op vaste plekken in framerate. Het kost wel een paar uur om de physics door te hebben (weet niet of je speelt met controller of stuur) maar in de online groep zie ik weinig geklaag over onbestuurbare auto's.
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Heb het juist anders om als stuur gebruiker.. Heb forza7 net binnen maar is met stuur 0,0 te doen, wat ik dan weer heel jammer vindt voor een toer/race game... binnen een uur maar over gestapt op controller.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  12. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Als je de demo had gespeeld had dat geen verassing voor je geweest.
     
  13. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Demo met controller gespeeld en daarbij demo is geen full release

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  14. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Klopt alleen zullen ze tussen de demo en retail versie heus niet heel het FFB systeem op de schop nemen.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Vandaag heb ik mij uitgeleefd op Sugo. Wat een leuke baan is dat.. lekker met GT3 karretjes gereden..
    Wat mij wel opvalt is dat de BMW Z4 GT3 in Pcars1 heel makkelijk te besturen was maar in Pcars2 hij heel snel overstuurd.
    De Nissan GT3 is ook een fijn bakkie trouwens...
    nu nog de meeste bugs eruit en een AA fix en dan is deze pannenkoek (euhh poffer) wel dik tevreden..
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    :):)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou hopen maar de ze bij deze patch ook de gfx/AA problemen aanpakken.. dat is mij echt een doorn in het oog.
    Ik vind Long Beach een gave track maar zoals die nu is laat ik hem even voor wat het is. Zo slechte GFX. Back to the 80’s limkt het wel..
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is echt m'n ALLERLAATSTE zorg. Laat het eerst online stabiel worden zodat random mensen er niet op random momenten uit worden gegooid, zodat we fatsoenlijk online cups kunnen organiseren. Die grafische details kunnen me werkelijk gestolen worden en ik stoor me er nu al aan dat de dev's naar alle waarschijnlijkheid (naar mijn zin) veel te veel tijd aan die cosmetische dingetjes steken, omdat het zo makkelijk scoort in deze tijd van graphics-fetishisjme. |:-|:-

    Als ze de grapchis zouden terugschroeven naar PCARS-1 niveau, maar het online wel stabiel zouden krijgen zou ik daar direct voor tekenen.
     
  19. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik snap nooit zo goed waarom je niet mag zeggen dat ze eigenlijk (weer) bagger hebben geleverd na PC1. Als je dat zegt dan valt iedereen weer over je heen. Want nee .... dit is een echte sim zus en zo. Die mensen bij SMS lachen zich kapot.
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mag je van mij best zeggen hoor, maar ben het er in dit geval zelf alleen niet geheel mee eens. Ben erg tevreden over de game, behalve over het aspect dat online-lobbies (wederom }:]}:]) niet heel stabiel lijken, vooral als er wat meer mensen in een lobby zitten.
     

Deel Deze Pagina