1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Tot een man of tien ben ik er nog nooit uitgegooid maar 16 blijkt dus opeens problematisch te zijn.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Welke punten vind je allemaal bagger dan?
     
  3. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Te veel. Maar om even bij een paar dingen in het online gedeelte te blijven:
    1. als iemand joined en je zit in een snelle ronde (in Qualify) in een bocht, dan mis je die 9 van de 10 keer omdat er een hapering is.
    2. als iemand voor je van de baan gaat (in Race) zonder daar part noch deel aan te hebben krijg je na een paar honderd meter plotseling de melding de plaats terug te geven?? De kans is dan groot als je hiervoor kiest dat je vervolgens veel meer dan 1 plaats verliest. Als je kiest om de daarvoor gekregen penalty (Drive Through) in te lossen kost je dat ook sowieso plaatsen.
    3. random disconnects uit de lobby.

    Dit alles maakt dat ik online nog bijna geen normale race heb kunnen rijden. Let wel de performance van het online gedeelte is wel goed, maar dat je je best doet om zo hoog mogelijk te eindigen maar steeds door dit soort bugs plekken verliest werkt frustrerend.

    Ook deze:
    THE ALL NEW COMPETITIVE RACING LICENSE WILL ENSURE CLEAN RACING AND MATCH-MADE DRIVERS IN PROJECT CARS 2

    Hier klopt ook niet veel van. Je wordt van achteren gebeukt en jouw ranking gaat naar beneden. Ik las dat zelfs disconnects je ranking verlagen.

    Ook het opslaan en laden van setups werkt allemaal nog niet of erg vaag.

    Dit zijn slechts een paar voorbeelden. Maar blijkbaar komen dit soort zaken er tijdens testen niet uit en moet je dit maar gewoon accepteren. We hoeven tegenwoordig geen kwaliteit meer te leveren. Dat patchen ze wel. Ja dat heb ik gezien bij deel 1. Ik houd mijn hart vast.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou mijn zorg is dat echt wel. Op de ps4 ziet het er echt niet tof uit en bederft mijn plezier. Ik ben echt niet een GFX gek of zo hoor, ik vind dat de gameplay en aanverwante zaken zeer zeker ook belangrijk.
    Er zitten echt teveel bugs in deze game. Ik dacht echt dat ze geleerd hadden van het debacle van Pcars1. Niet dus. Deze is zo mogelijk nog beroerder.
    Komt vast wel goed na een aantal patches maar ik blijf mij verbazen als ik de pagina’s bugs zie op het officiele forum. Echt te gek voor woorden.

    Maar de GFX is dermate beroerd nu op de PS4 dat ik er gewoon bijna niets mee doe. Het is echt veeeesewl slechter dan Pcars1 hoor.. ze hebben AA Problemen en niet zo weinig ook.

    Natuurlijk zijn er belangrijker dingen die ook een patch nodig hebben. Ben ik het absoluut met je eens..
    En wat mij nog het meest verbaasd is dat ze het hebben laten testen door een extern bedrijf . dat is denk ik wel een enorme fout geweest. Kan mij niet voorstellen dat al die bugs niet gevonden zijn door dat test team.. maar blijkbaar hebben ze blinde laten testen en aangenomen dat ze het wel gezien zouden hebben als er fouten in zouden zitten. Bizar.
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Deze game is zeker niet erger dan deel 1. Niet eens erger dan deel 1 na patch nummertje 7. Overigens weet je ook niet hoeveel bugs dat ene team er al uitgehaald heeft.

    Ik heb er zelf nog niet zo'n last van allemaal eigenlijk. Er zitten her en der wat vervelende dingen in, maar de game is zeer speelbaar. En dit is volgens mij de meest feature packed racegame ooit gemaakt, dus dat de game bij release geen 100% is, is (zeker in de huidige tijd) best wel te begrijpen.

    Van de AA heb ik overgens ook geen last, maar ik tuur misschien wat meer naar m'n toerenteller en de apex dan naar de omgeving.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap niet dat men er geen last van heeft.. het is toch echt zeer duidelijk aanwezig.
    Maar de patch is life op de ps4 iig.

    6.7gig, vers 2.0
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb ook niet echt last van kartelrandjes op mijn One maar misschien gaan we daar te hard voor @Jimmy J. :p
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee het is zover ik weet ook een PS4 probleem.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hahahaha dáár heb je je antwoord. Xboxworld is nameljik vooral een Xbox-forum :whistle::p
    Oehh nice, dat is een flinke! En ze noemen hem dus blijkbaar ook niet 1.1 maar gelijk 2.0.
    Ergens patchnotes?
    EDIT:Zie op PS4-deel van PCARS-forum deze screenshot mbt patchnotes:

    [​IMG]
    bron: http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?54995-PS4-Patch-is-live/page3

    Vooral érg blij met het bovenste regeltje. Hopelijk wordt er ook snel wat uitgerold voor XB1, al loopt die vaak net wat achter op PS4 met zulke zaken.
    EDIT: En Keyboard-support zou ik ook best graag zien voor de XB1! Kan ik eindelijk een knop inzetten om met mn groot licht te seinen.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2017
    Jimmy J. en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mij komt de xbox patch ook vandaag hoor. Tenminste ik dach dat daar ergens te lezen..
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat zou ik wel heel fijn vinden voor de kleine dingetjes, zeker stabielere volle lobby's gaat mij wel helpen nog meer plezier te hebben in de game
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Was dat niet meer een Assetto Corsa dingetje? Die kwamen praktisch nooit door de quality control van Microsoft heen :p
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah dat kan het ook zijn ja. Heb er wel een klein traumaatje aan overgehouden.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721


    Nu is het wachten op die oranje racebaan met loopings
     
    B Tender vindt dit leuk.
  16. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Hoop dat de update er snel komt op de Xbox en dat ze niet de weg van AC bewandelen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als het niet zo wacky wordt als FH3 vind ik het niet zo erg, maar kijk niet naar die bakken uit. Laat ze maar lekker standaard realistisch zijn.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit heeft echt geen fluit met PC2 te maken he. Het gaat gewoon over Hot Wheels-schaalmodellen van auto's die toevallig in PC2 zitten. Hooguit worden de liveries later beschikbaar ingame, meer niet.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook geinig....

    https://www.gtplanet.net/new-ferraris-revealed-project-cars-2-content-leak

     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gaaf pack als dat echt dlc is. Is er ook een overzicht van de gelekte porsche dlc?
    @Racerblade01 dat had ik niet begrepen, mijn fout.
     

Deel Deze Pagina