1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Paar punten waar ik tegen aan hik op de ps4:

    - Assists heb ik op authentic, maar ik vind die GT3's veel te saai rijden. Hoe rijden jullie? Passen jullie TC en ABS aan?

    - AI is op veel circuits bij de kwali zoveel sneller dan dat ze in de race zijn, dat ik bij carrière de hele tijd de difficulty moet aanpassen. Dit werkt echt niet fijn, en het is verre van stabiel

    - Maximale stuuruitslag. Ik kan bij GT3 gewoon niet met dezelfde snelheid en hoek de bocht om bij bijvoorbeeld Pouhon op Spa. Waar kan dit aan liggen? Ik rijd met settings die ik ergens van een youtuber met veel views gepakt.

    - Graphics... That rear view mirror :mad:

    - Daarnaast voel de standard stoel instelling zo vreemd bij veel auto's. Passen jullie dit ook vaak aan? Onthoud hij de stoel per auto?

    - Car setting menu, wat vermoeiend zeg. Elke keer bugged het met bijvoorbeeld banden keuze, fuel, etc. Meerdere malen dat het regent en dat ik regenbanden kies, maar dat hij ze gewoon niet eronder schroeft.
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    TC kun je in de settings van de auto uitzetten (een na laatste tapje helemaal onderaan TC naar 100 schuiven). Dan blijft hij in overige auto's wel op authentic. Met TC ben je soms langzamer dus als je alles prima onder controle hebt ga je of niet hard genoeg, of je kan TC uitzetten inderaad.

    Stuur gekalibreerd in het spel? Dan is de uitslag als het goed is 1 op 1 met jouw echte beweging.

    Vergeet je settings niet te saven. En voordat de race start, in dat scherm waar je op ready moet drukken, even op 'setup' drukken, dan laadt hij hem weer in.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heeft iemand nog tips met rally rijden? Man het lijkt wel of ik over een ijsbaan aan het rijden ben. Glij alle kanten op en dan ook nog meters door.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met wat XBW'ers hier (ehmmm ik meen dit keer met @Kimi NL @asjemenou75 @hillss ) laatst wezen RL-Lighten. Ging er soms ruig aan toe, maar blijft heel leuk. Héél leuke toevoeging aan PC2 als je het mij vraagt.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kimi NL, Olijke Poffer, hillss en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    :mad:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    O-) m'n geheugen liet me in de steek.
     
  7. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ik had trouwens die rondjes mijn auto clutch uit staan:whistle::whistle:.

    Nu ben ik nooit echt een voorbeeld, maar die avond was het echt drama. Auto clutch moet je niet aan zitten. En gewoon aan laten staan:+:+
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Wie heeft er zin om vanavond een paar races te doen?

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor diegene die een Xbox one X gaan kopen en Pcars hebben..

    Ian Bell zegt onderstaande over de nieuwe MS telg,

     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    #sponsoredpost
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kan racerblade mooi even testen voor ons als er al een patch is voor de x
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol.

    Gisteren nog een post van mister wooky over de nieuwe Xbox.

     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als je dit zit dan wil je toch meteen naar de winkel rennen en een high end PC-VR rig kopen. Ik wel in ieder geval..
    De eerste paar minuten staat het geluid van de game te hard maar daar komt hij even later zelf achter en wordt het aangepast. Maar zo wil je Pcars beleven.

     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Waarom zou iemand door al die moeite gaan om een high-end pc samen te stellen, VR in te stellen om vervolgens de ingame-teller aan te zetten en dan middenin je gezichtsveld.
    Stumperts.
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mij is de "helmet-cam" binnen Project Cars i.c.m. een locked framerate van 100fps wel 'immersive' genoeg. Uiteraard alle HUD uit, want als er iets afbreuk doet aan de immersie is dat het wel.
    Af en toe rondkijken m.b.v. de rechter-stick vind ik ook voldoende vrijheid bieden om goed te kunnen racen. :)
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol dat vroeg ik mijzelf ook al af.. dat doet natuurlijk afbreuk aan de immersion. Maar goed ieder zijn ding.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De One X-enhancement update is net uitgekomen, maar is niet eens 400MB groot. :confused: Zegt niet alles natuurlijk, maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar visuele verbeteringen inzitten.
     
    hillss vindt dit leuk.
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Geen idee hoe dat werkt.

    Mogelijk zijn het wat regeltjes software zijn die verborgen instellingen "unlocked".
    Sleutel is lichter dan het slot.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2017
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als het puur resolutie en framerate is dan vind ik 400 mb zelfs gigantisch.
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Klopt, van de week was de PS4 Pro patch voor MGS 5 uitgekomen die was dacht ik maar 150mb en die bracht alleen de resolutie van 1080p naar 1440p. Ik gok nog steeds op 1800p voor de XOX plus wat grafische toeters en bellen.
     

Deel Deze Pagina