1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het punt bij FM(5) is dat dat een merkbaar andere game is. Want ondanks (of buiten) de vele bugs, vind ik pCARS een geweldige game. Eindeloos veel gaver dan FM. Puur door de andere (meer serieuze) race opzet.

    Ik kijk dan ook helemaal niet zo uit naar FM6. Enkel en alleen als de game flink op de schop gooien.
     
    Zumpelvelder en Racerblade01 vinden dit leuk.
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb hettzelfde, vind het "realisme" bij pCARS een stuk interessanter. Ik verwacht niet dat Forza het concept gaat aanpassen en weet dan ook niet of ik het spel wel ga halen.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hetzelfde als hierboven. Als Project CARS niet was uitgekomen had ik ongetwijfeld erg uitgekeken naar Forza 6, maar nu is gewoon veel beter verkrijgbaar. Wat betreft gameplay dan.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die gedachte deel ik wel.
    PC is in vele opzichten ook een betere game tov FM.
    De game breaking bugs laat ik dan even voor wat het is.....

    Ik zelf zou FM6 niet gehaald hebben, maar het is dat ik mijn Xbox share met iemand die wel FM6 wil halen.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    En voor mij niet anders. Pcars is echt een fijne game. Nog teveel bugs maar dat komt wel goed. Ik ga F6 niet halen. Misschien F1 2015, maar wacht eerst even de review af.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Patch 2.0 voor de PS4 is uit. Nu maar hopen dat MS eens een beetje doorwerkt... lamzakken..
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De game werkt na 2 maanden nog niet goed en dat ligt aan MS? :+
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    MS is altijd later met patches dan Sony. Heeft niets met PCars te maken
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het feit dat de game uberhaupt nog grote patches nodig heeft na een jaar (1 jaar!!!!) aan delays is al erg genoeg. Dus wat dat betreft heeft het alles met pCARS te maken.

    Hopelijk zijn ze al bezig met een 2.1 oid want heel veel problemen worden in deze patch nog steeds niet aangepakt.
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Daarnaast doet Microsoft gewoon goed werk. Normaal gesproken is de wereld te klein als een patch uitkomt die bijvoorbeeld savegames corrupt maakt. Nu test Microsoft de patches eerst en krijg je weer gezeik. Het is nooit goed.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat zei ik dus al. "Nu maar hopen dat MS een beetje doorwerkt.... Lamzakken" :D
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    qua realisme ben ik het ook wel met iedereen eens maar de friendsfunctie en stabiliteit van met name FM4 maakten die games toch wel veel speelbaarder en plezieriger dan PCars nu, bovendien heb ik nog weinig hoop dat het online veel beter gaat worden en daarvoor had ik de game wel gehaald. Qua realisme is mijn hoop dan maar gevestigd op AC ipv PC :)
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Al is het nadeel dan wel dat je erg weinig content krijgt bij AC aangezien dat een mod gedreven game is. En het is nog maar zien of er mods naar de consoles komen.
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Fallout 4 en Just Cause 3 krijgen ook mods op consoles. Moet voor AC dus ook mogelijk zijn.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Deze was ik nog niet tegengekomen. Reed tegen iemand die sneller was maar expres vanaf de laatste plek startte. In de laatste ronde zat hij vlak achter me maar ik kon hem achter me houden. Dacht dat ik gewonnen had totdat ik de statistieken zag...

     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh dat is ook een lekkere zeg... Maar ik heb dat weleens vaker gezien. Altijd bij een close finish inderdaad. Behoorlijk ergerlijk, zeker als het om de 1e plek gaat.

    Ik heb dan weer wat anders. Bij mij crasht de game bijna altijd terug naar het dashboard van de X1 tijdens het kijken van een replay. Ergens na 1 of 2 rondjes houdt 'ie het dan voor gezien. Héél irritant. Maar bij jou zo te zien niet? Althans, ik neem aan dat jij de replay af hebt gespeeld en tegelijkertijd op hebt genomen, die geïmporteerd naar Upload Studio en die uiteindelijk geüpload naar YouTube. Toch? :+
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Pfff ook lekker zeg.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik kan altijd zonder problemen replays terug kijken. Dit had ik rechtstreeks met de DVR app opgenomen. Waren wel leuke races overigens. Hierna deden we Watkins Glen Short en de top 5 zat binnen 0,5 seconden qua snelste lap.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Toch wel achteraf? Ik kan niet tegelijk racen en dan meteen opnemen in ieder geval. Wel achteraf bv de laatste 3 of 5 minuten.
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja nadat de race was afgelopen naar DVR en dan 'record last 3 minutes'.
     

Deel Deze Pagina