1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hmm, ben ik dan de enige die niet fatsoenlijk replay's kan bekijken? Ik vind dat echt jammer, want soms is het echt close racing.
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ingame crashen bij mij sommige replays ook consistent. Als het via Upload niet wil lukken ligt dat aan die app of je internetverbinding.

    Ik heb overigens hetzelfde probleem weleens gehad. Reed een keer drie autolengtes voor WietHok de finishlijn over (was ook geen lag, want in zijn beeld was dat ook het geval) en werd tweede geclassificeerd.
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgens mij heet Cr00kk er ook last van.Niet dat ik zelf heel vaak replay's terugkijk maar soms is het zo close dat je het eigenlijk wel moet zien.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb dit nog niet voorbij zien komen maar misschien heb ik het over het hoofd gezien.

    http://projectcarssetups.eu/

    Tuning database voor pCARS.
     
  5. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het zijn bij mij inderdaad ook de in-game replay's. Echt jammer, want soms is het leuk om terug te kijken :)

    Cr00kk?? Huh, wie is dat nou weer?? ;):p
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Patch 2.0 zouden replay crashes overigens moeten verhelpen. Hoop echt dat die werkt, zou het een groot gemis vinden als ik mijn beste acties niet terug kan zien.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo denk ik er ook over!

    Het zou overigens ook fijn als er wat meer replay opties zouden zijn. Zoals bijvoorbeeld rondes overslaan. Althans, die optie zit er nu niet in toch? :whistle: Als ik nu het einde van een race wil bekijken dan moet ik eerst de hele replay "doorspoelen" |:-
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit was nog wel een leuke. :D Toen de game nog net uit was deden we even een regenrace. (volgens mij zat Gino hier ook bij, weet het niet zeker) Alleen hadden we nog niet zo'n veel ervaring in de regen, met dit als resultaat. :D

    [​IMG]
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    :D

    Wat ik overigens wel heb is dat er auto's ontbreken bij mijn replay. Van de video die ik hierboven plaatste zie je dat we de race met 9 man uitreden, we begonnen volgens mij met 11 of 12. In de replay zitten dan opeens maar 7 auto's. De replay was daarom behoorlijk saai...

    Hahah dat ziet er wel mooi uit!
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Waterballet
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Haha, mooi synchroon :+

    Duidelijk te zien dat dit nog in het begin was. Tegenwoordig rijdt echt niemand meer in de M3 GT3 :F:
     
  12. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Is die patch nou nog niet uit?
    Ik krijg der echt een slappe zak van inmiddels..
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ps4 wel,... dont blame sms ,.... blame ms :rolleyes:
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Blame helemaal niemand.
     
  15. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb deze game al een tijdje niet meer gespeeld en zal binnenkort weer eens achter het stuurtje kruipen. Lekkerste racer op console tot nu toe.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren ook weer een heerlijke sessie gehad. Gewoon met 4/5 man een public lobby openen en kijken of er iemand binnenkomt. Over het algemeen zijn het best schone races, natuurlijk zit er soms wel een rotte appel tussen maar dat heb je altijd wel. Kwamen er wel achter dat er maar weinig mensen de lobby joinen als de kwalificatie 15 minuten is, zodra je deze op 30 minuten zet stromen de mensen binnen.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat ik dan weer raar vind, want ik rijd liever een race dan een kwalificatie... :confused: Zou het "systeem" je eerder sturen naar een lobby met een kwali die nog lang te gaan heeft dan eentje waar de kwali bijna voorbij is? Valt ook wel weer iets voor te zeggen natuurlijk.
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk wel dat dat het is. Nadat jij wegging hadden we de kwalificatie op 30 minuten gezet en toen zaten er binnen no time 12 mensen in de lobby.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Gewone lobby´s start ik nog liever als laatste want dan kan ik de beukers wel ontwijken,.... dan is de 30 qualificatietijd zonde van mijn tijd.
    Lobby´s met cleane racers doe ik mijn best wel voor goede tijd :cool:
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik start liever van de eerste startrij. Met een goede start kan je vrijwel altijd het gedrang voor blijven. Moet zeggen dat het aantal beukers wel meevalt, soms kom je nog wel eens iemand tegen die expres tegen je aan gaat beukt als je hem inhaalt maar over het algemeen is het gewoon onkunde.
     

Deel Deze Pagina