1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja maar toch, gewoon geen zin in (lui geboren :+) . En zeker niet als ik dan ook nog een 15,- extra betaal.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Benieuwd of die Driver Eye view ook je echte hoofdbewegingen (mbv Kinect) kan opvangen.
    Die feature zit opzich wel in FM5, maar daar heb ik hem uitstaan moet ik bekennen O-)

    Knoop doorgehakt en hem zonet bij de Mediamarkt besteld. Tip: Heb wel aangegeven dat ik hem in de winkel wil ophalen, omdat bij de FAQ wordt aangegegeven dat ze bij bezorgen een handtekening nodig hebben. Ik ben vaak niet thuis overdag wat zou betekenen dat ik hem dan pas na drie mislukte bezorgpogingen (= minimaal drie dagen) bij de lokale supermarkt-service-point kan ophalen.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat dus, ik wou hem ook in de NL store halen, maar 69 euro waar precies dezelfde game maar 60 dollar is in de US store.... Nee, dan wacht ik wel een weekje langer.
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik moest ook even twijfelen, maar voor het prijsverschil kan ik toch een leuke arcade game uitzoeken. Ik wacht ook wel een weekje langer. Heb met al die nieuwe releasedatums ook niet zo'n moeite gehad, hij komt er wel.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Echt een heel mooi filmpje weer...
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat het nog bestaat een week verschil in release dates voor US en EU.
    Afzetters zijn het bij MS Nederland met hun 69 euro. :mad:

    Hoe voelt de besturing aan in de final X1 build?
    Is alles nu gefixt?
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zucht.... Nederland krijgt hem een weekje éérder @X-Junk
    lekker concreet :p
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben bekent met het feit dat die eerder in NL uit komt.

    De besturing voelde niet 100% goed aan met de controller.
    Vandaar mijn vraag of dat probleem opgelost is?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah verkeerd gelezen, foutje (A)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zet de publisher niet MS.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb alleen toegang tot PC builds dus ik zou het niet weten. :p lijkt me wel hoor want al die footage van het vvv kanaal is met controller.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens die Alan van VVV kanaal op YouTube gaat het bijzonder goed met een controller alleen een stuur is natuurlijk recommended.
    Ik ben ook heel erg benieuwd. Forza 5 is niet echt goed te besturen met een controller vind ik persoonlijk. Veel te gevoelig.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je FM5 te gevoelig vindt.. wordt Project cars denk ik ook niet 100% top voor je.. Van wat ik zie is de besturing daar (minstens) net zo gevoelig bij.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol, nou fraai. :confused: Nou ik kan er prima mee racen maar als je bv met 260km per uur aan komt vliegen en je beweegt je duim een halve micrometer, dan vertaald dat zich in een slippende auto die nog met moeite weer recht te krijgen is. Met iets minder snelheid is het redelijk te doen verder. Al blijf ik de X1 controller veel gevoeliger vinden dan de x360.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je niet ergens instellen dat de gevoeligheid minder wordt hoe sneller je rijdt?
    Bij PC sims kan dat wel.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja die instelling is er wel. Het probleem wat ik tot nu toe had met de pc builds en 360 controller was de gevoeligheid in een drift. Het gaat dan heel de tijd goed totdat de achterkant begint te glijden. Dan probeer ik m te corrigeren maar met de kleinste correctie vliegt de auto de andere kant de muur in. :+ Maar ja heb niet uren gezeten om de perfecte settings te vinden dus wellicht zijn de standaard console instellingen voor controller een stuk strakker.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb bij Forza 5 op de X1 niks kunnen vinden over hoe sneller des te ongevoeliger. Wel de start en end deadzone, maar dat is dan ook al.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Dat zit vooral in 'simulatie' sturen of 'normaal'
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zover ik weet staat die bij mij op normaal....
     

Deel Deze Pagina