1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet eigenlijk niet of je nog kan mee doen nu. Maar je speelt eigenlijk een spel waar nog steeds aan gewerkt wordt. Elke dag (of week of maand, ligt eraan hoeveel je betaalt) geven ze een nieuwe versie vrij. het enige wat je kan doen is een incomplete game spelen, en bugs e.d. kan je dan vermelden op hun forum. Features zoals pit animaties, rollende start, kwalificatie worden later toegevoegd.

    Het spel zelf komt eind 2013 gewoon uit, en alles wat je nu al betaalt hebt krijg je dan als korting.

    Je moet ff op http://www.wmdportal.com/ kijken voor meer info.

    Minimum specs zijn:

    CPU - 3.0GHz Dual-Core, 2.4GHz Quad-Core
    GRAPHICS - nVidia 9600 GT 512Mb, ATI Radeon HD 4750 512Mb
    MEMORY - 2Gb RAM (3Gb-4Gb recommended)
    CONNECTION - Continuous Internet
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2013
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ben echt wel heel erg nieuwschierig naar Project Cars......, Shift 2 (ook van slightly mad) vond ik qua race ervaring en graphics heel erg gaaf, intens, rauwer en minder steriel dan Forza 4....., maar de handling vond ik echt een ramp. Het leek wel of je met slicks op een ijsbaan aan het rijden was. Hoop dat ze dat wel beter doen bij Cars.

    Verder valt het mij op dat bij veel van de trailers die ik tot nu toe heb gezien dat de omgeving ten opzicht van de auto "stil" staat en dat de auto juist heen en weer trilt (zie met name het rondje op Monza van Bergje), terwijl dat bij Forza etc juist andersom is? Dan staat de auto "stil" en "trilt" de achtergrond als je b.v over de cerbs gaat. Dat laatste komt wat mij betreft veel natuurlijker over, weet niet of jullie dat ook opvalt?

    grt A.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben een fan van de Shift serie, maar inderdaad is de besturing er niet altijd even goed uitgewerkt, maar de race ervaring vind ik ook vet! Maar ik ben wel benieuwd naar deze game, hoewel ik ben de laatste tijd meer van dat Rally en arcade racen, van Forza kun je dan ook wel een arcade racer maken, maar de game blijft wel nog altijd complex dat niet meeveranderd, waar je nog steeds veel moeite moet doen wagens vrij te spelen en geld te winnen, dat zijn dingen daar heb ik niet veel tijd meer voor nog te doen, en eerlijk gezegd ook geen zin. Ja goed in NFS moet je dan ook wagens sparen enzo, maar dat gaat een stuk vlotter. :)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]8rsBaiB_kb8[/yt]
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn idee word dit gewoon een doorontwikkeling van de Shift serie en zijn desastreuze handling er gratis bij. In de teasers ziet het er super gelikt uit maar de footage is weer kut.
     
  6. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Omdat deze game nauwgezeet samen met gamers wordt gemaakt, heb ik er wel goed vertrouwen in. De sfeer van SHIFT was geweldig, de handling niet. Bij Forza precies het tegenovergestelde. Het zou fijn zijn als beide gecombineerd worden in CARS. En met een aantal gelicenceerde competities wordt het helemaal een feest!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Ik als gamer heb niet zoveel invloed als diegene die 20.000 euro betaald en dat zijn meestal bedrijven die ook graag winst willen zien. En realisme verkoopt gewoon altijd minder. Het ziet er nog steeds tof uit idd en de handling is een stuk beter geworden dan een jaar geleden. Maar het blijft imo die onderliggende Shift handling hebben. Het draaien rond het middelpunt van de auto ipv de banden. Als je realisme wilt hebben en de graphics van Project Cars moet je Assetto Corsa spelen op de PC. Dit gaat een bredere game worden voor PC en console gamers. :)
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    9 nieuwe Mercedes bakken aangekondigd die in de game gaan zitten:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG] [​IMG][​IMG]

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]


    Nieuwe Audi DTM zit erin, en ook de oude BMW DTM zit er in. En al een aantal GT2/3 bakken. leuke toevoeging dus. :)
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aldus Ian Bell, baas van Slightly Mad Studios. Postte fie vandaag op het Project Cars forum.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Slimme keuze.
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je? De markt zal nu nog 1000% groter zijn dan dat van de Xbox One. Qua graphics kan je leuk je best doen datwel.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer, had deze nog graag wel eens op de current gen willen zien. Nu moet je nog zolang moeten wachten, zal wel eind 2014 worden of zo.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hij was al verzet naar 2014, dus dan is de markt van de next gen al wat groter. Maar wel nog steeds kleiner dan current gen.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sexy.

     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Oeh McLaren erbij. Als die Xbox als nog niet wordt verzonden door MS zijn deze Graphics ook wel prima. :)

    [yt]5in_ofWzHEs[/yt]
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://gamingbolt.com/project-cars-...-one-but-wont-compromise-awesome-racing-stuff
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Mooi eindelijk concurrentie voor Forza.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina