1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Als ik mijn game binnen heb en mijn verjaardagstaart op heb , zal ik een impressie maken voor de Thuriustmaster TX gebruikers.
     
    Surreallistic en Divimus vinden dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Congrats Loyall!. Begint je pensioen al in zicht te komen? ;)
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gefeliciteerd Loyall, en smakelijk! :D Fijne dag gewenst.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Concrats, ik zal er vanavond eentje op drinken. Bottoms up. 8)
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    voor mij game-racecareer zeker niet!!!:):):) Ik neem mijn trage rollende starts als noodzakelijk kwaad op de koop toe:+:+:+

    Bij de start van de game zal ik eerst wel moeten uitzoeken wat de beste settings zijn voor het stuurwiel.
    Al zitten de fysics tussen GRID autosport/Shift 2 en Forza 5 in, ben ik nog tevreden.
    Alles wat beter is, is meegenomen.
    Met voornoemde games kon ik redelijk racen.
    Kan het nooit tegenvallen.
    Als de Force Feedback en rumble maar duidelijk aanwezig is.
    Ik zit nu samen met mijn 5 katten in de vensterbank de straat in te kijken of de postbode komt.:+
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2015
    NovaCaine en Alexknl vinden dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kwam gisteren een PS4 streamer tegen die met controller speelde en die gaf deze settings aan als beste settings voor controller:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Congratz @loyallronin :p
     
  7. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel voornamelijk Forza 5 en F1 op de 360. Mijn voorkeur gaat uit naar de Sims maar kan arcade games soms wel waarderen. Maar games als grid reden voor mij ook verschrikkelijk. We zaten gisteren in een party met 5 man die allemaal behoorlijk wat uurtjes forza hebben gespeeld. Iedereen klaagde over het houterige sturen. Ik ga er vanavond nog ff voor zitten maar wat ik ook ruk vind is dat je met het gas geven geen rumble in je controller hebt zoals in forza wel het geval is. Ik wil de game nog niet compleet affakkelen maar ben toch enigszins teleurgesteld! Het is geen slechte game maar zit tussen shift en forza in. Je houdt de auto gemakkelijk op de baan maar er missen gewoon dingen qua rijgedrag
     
    Marcelinho_NL en loyallronin vinden dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik houd de oprijlaan van ons huis ook met 1 oog in de gaten. Zie ik maar iets op een PostNL lijkend figuur dan stiefel ik meteen naar buiten om een enveloppe uit zijn/haar handen te grissen..
    Kom hier met die enveloppe jij schavuit. Hier dat ding en mijn tuin uit, scheer je weg jij vlegel.. :lol:
     
    Pollie, loyallronin en B Tender vinden dit leuk.
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoewel ik een autoliefhebber eerste klas ben, ga ik deze game toch niet halen. Heb de game nog niet gespeeld ofzo, maar ik weet gewoon zeker dat je deze game met een stuurtje moet spelen. Een sim-racer spelen met een controller werkt gewoon niet. Ik ga geen honderden euro's neerleggen voor een knap stuurtje.
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik hoop strakjes met de XBW-racecups de stuurgebruikers toch de baas te blijven met m'n controllertje!

    Een mens mag hopen he.. ;)

    Hmmm.. ok. Stel dat je nu alleen in een ver verleden weleens had gemario-kart dan had ik je teleurtstelling anders geïnterpreteerd dan nu :) Hopelijk lukt het om, met het finetunen van de controller-settings, de besturing naar je zin te krijgen! :thumbs::thumbs:
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De standaard controller settings zijn gewoon ruk en assisteren niet met tegensturen. Zoals ik de afgelopen 2 jaar op de pc met een 360 en een one controller merkte is dat de instelling die er standaard inzet die assisteert met de hoeveelheid stuurinput bij hoge snelheid goed is. Dus hoe sneller je rijdt hoe minder je kan sturen zodat je niet zwabbert. Maar als je begint te glijden helpt de game standaard niet goed met tegensturen waardoor de kleinste correctie resulteert in een gigantische klap de andere kant op. Met stuur is dit niet zo dus het ligt echt aan de input van controllers en niet aan physics/rijgedrag.

    Er zijn veel settings te proberen en er zijn zeker een aantal streamers die een sweetspot hebben gevonden.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou hopen op ervaringen en settings van mede racers. :thumbs:
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Net pre order opgehaald bij Mediamarkt, maar zonder dlc codes :mad:
    Straks maar eens bellen
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh je bedoelt codes voor ADC? (Already on Disc Content) :+
     
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zoiets ja.

    [​IMG]
     
  16. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel lekker dat audio eruit klapt als je remt :+
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gewoon niet remmen :p
     
    GizMo-2003 vindt dit leuk.
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ja, dat. Je snapt wat ik bedoel. Niet dat ik die bonus het waard vind om extra voor te lappen, maar volgens de productomschrijving van MM destijds, zou het er wel bij moeten zitten.
     
  19. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd ook een optie :D. Maar heb het al gefixed :p
     
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Iemand die dit weet , als ik hem vandaag haal in bij de Mediamarkt en ik doe hem in mijn Xbox (locatie USA) werkt die dan gewoon? Of kan ik hem dan ook tijdelijk op UK zetten? :)
     

Deel Deze Pagina