1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou net even brak maar hij is aan het installeren. Dus ik kan nog geen goed oordeel vellen. Als hij straks geïnstalleerd is dan zal ik eens een paar rondjes met alle toeters en bellen aanzetten. Het was net even een complete freez.. Maar dat zal ook door het installeren komen. ;)
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind wel dat de teksten onder in beeld, bij de menu's, slecht te lezen zijn. Ik heb toch een high end 55 inch tv staan. Maar zelfs daarop is het niet heel tof te lezen.
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nope, alleen nog maar bezig met spelen :)
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Game is niet super mooi maar ziet er aardig uit en geen framedrops gezien zelf, het racen zelf met mijn Thrustmaster tx is helemaal geweldig. Snel weer verder
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    PostNL komt pas tussen half 3 en half 5. Lekker laat..
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Even een reminder:

    Voor degene die graag online racen maar geen zin hebben in gebeuk in bocht 1, we gaan met Xboxworld voor de zomer vanaf dinsdag 26 mei al een competitie houden waarin er op een serieuzere manier geracet kan worden. Check dit topic voor wat info over de auto en tracks!

    Er kunnen 16 man in een online lobby dus wees er snel bij! bij 16 man kan je nog steeds inschrijven, maar dan zit je op een reserve lijst. In de toekomst gaan we als het nodig is met 2 lobby's werken waar je tussen Poule B en Poule A kan promoveren/degraderen tussen de races.

    [​IMG]
    [​IMG]

     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Spel speelt echt super leuk. Rijden geen problemen mee met standaard setting. Ik ben career begomnen in een renault clio en eerste race op donington, daar zit me een klote bocht in waardoor mijn auto steeds uitbreekt, eerste gedeelte waar je naar beneden rijdt. Daar moet je goed opletten
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Is het goed te doen met controller of is stuurtje een pre
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]

    Toch nu al gekocht, zal zo mijn bevindingen posten als ik wat rondjes gereden heb !
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De een vindt het niet lekker spelen en de ander vindt het perfect spelen met controller. Is echt een smaak dingetje of het bevalt of niet.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Stuurtje is altijd een pre met race games als je het mij vraagt. Ik heb jammer genoeg geen stuur voor de Xbox one dus het zal controller blijven voor een tijdje, maar dat is prima te doen,
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor de beleving wel maar tot nu toe zijn er met Forza 4 en 5 competities meer kampioen geworden met de controller dan met stuur. Ben benieuwd of er een verschil in snelheid te merken is tussen de 2 met deze game zodra iedereen wat gewend is.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben ik nou de enige die zich ergert aan het woord "stuurtje"? No offense lol maar het klinkt zo speelgoed-achtig.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat is ook precies wat het is, speelgoed. Als je een echt stuur wilt moet je AccuForce wheel kopen voor minimaal 1500 euro of je gaat wat websites af, koopt een oud peugeotje en gaat wat banden slijten in een of andere polder rally. :p

    Ooh en voor 20.000 Euro is dit apparaat voor jou! Gaat nergens meer over. :+
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    manoeuvreerronding? draaiwiel? verplaatsmechanisme? richtinggevendvoorwerp? navigatiemiddel? rijwielonderdeel? stuurrad? of mijn favoriet ronddraaienddraairondje?
     
    Pollie en B Tender vinden dit leuk.
  17. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Is toch ook. :+ Ze zijn niet eens op ware grootte. Neem die Thrustmaster bijvoorbeeld, schaal 7:10 replica.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik lees net dat als je de controller update (van de Xbox One zelf, zie settings menu) nooit hebt gedaan de game overdreven gevoelig aanvoelt met controller. Is het proberen waard voor degenen die het niet lekker vinden spelen.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613


    Geinig, maar is er ook een mogelijkheid om gewoon een race te doen zonder er een hele competitie aan te hangen?
    Ik wil best heel graag online racen met members van dit forum omdat er dan geracet wordt ipv kermis botsauto'tje spelen.
    Ik heb echter geen tijd om te racen wanneer er een competitie is. Ik kan gewoon niet altijd racen wegens tijd gebrek.
    Dus leuk om te racen met members maar dan gewoon één wedstrijdje van een aantal rondes.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan toch altijd een lobby openen en vrienden inviten? Ik verbied je niks hoor. :+ Ik denk dat er genoeg mensen zijn die op willekeurige momenten online zijn en een rondje willen rijden.
     

Deel Deze Pagina