1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het lastig om die controller settings te tweaken. Elke auto is anders toch
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben begonnen aan de carrière. Man man zo'n kart is wel even andere koek... :D
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Gelukkig kun je die overslaan, wat ik dus maar ook gedaan heb
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    de standaard controllersetting waar de filtersetting op 50 staat volgens mij is dat controller setting 1 onderaan,.. vind ik tot nu het fijnst.
    Met die afstelling van die gozer van dat youtube filmpje lijk het net alsof ik een boot door de bocht wil drukken :+

    (had ergens wel wat meer auto's verwacht,.. is wel erg GT en Formule gerichte game.)
     
  5. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Beleving: Dikke plus, rauwer en minder statisch dan FM5
    Sturen: Met de thrustmaster is toch FF wennen, maar dat komt wel goed, ondanks dat je geen/minimale rumble voelt als je b.v. over de curbs gaat is het daarom juist wel realistischer.
    Stabiliteit: mmmmm, mijn bedenkingen, ik werd gisteravond 3x achter elkaar uit de lobby gegooid, alles gereset maar mocht niet baten.......met FM (bijna) nooit enige issues gehad. Ook trad er lag op op het moment je melding kreeg dat er een vriend online komt, niet handig als je net de bocht instuurt. Meldingen dus maar ff uitzetten.

    Mijn eerste indruk, SHIFT 2 met betere besturing en nog meer beleving met regen. Helmet view zonder stuur helemaal top!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Kan je delen welke settings met stuur ik ben wel benieuwd :)

    Vanmorgen nog leuke race gehad na een penalty naar het einde van het filmpje leuke inhaal acties
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik gebruik deze settings:
    edit: met controller is dat... :+ . En ik rij met de assists op 'Real'
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2015
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Het ziet er wel erg gaaf uit en hoor goede verhalen/meningen erover. Ik denk dat ik hem vanmiddag maar gaat halen! :)
     
    B Tender, ColdzeroNL en Insane/Erret vinden dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekkere race hoor Erwin, vind de opkomende mist/ochtend dauw ook wel gaaf om te zien. De weereffecten hebben me echt positief verrast gister. Vond het rijden het eerste half uur echt belabberd maar inmiddels gaat het in de betere auto's al vloeiend.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Gisteren gespeeld en wilde mijn eerste ervaringen ook even kwijt. Laat ik het zo zeggen ik ben nog niet echt onder de indruk


    -Om met het positieve te beginnen, het geluid van de auto’s waar ik mee reed was bij vlagen zeer realistisch en dat sprak me aan. Echter wel een kanttekening: via mn Turtlebeach headset valt het geluid continu weg, verschrikkelijk irritant (is dit bekend?)

    -Het sturen heb ik nog niet aangepast en de assists heb ik wat mee zitten stoeien maar ik denk dat ik naar jullie instellingen moet gaan kijken. Ik begon met de FM 5 buttonlayout, duurde ff voor ie wilde accepten maar is gelukt. Het rare is tot nu dat ik tijdens het rijden (ik speel met de controller) bij diverse auto’s het idee heb dat ze voorzichtig insturen terwijl ik NIET stuur. Alsof er damage op de auto zit terwijl ik dat heb uitstaan. Hopelijk is dit slechts wennen

    -Grafisch viel ik bij vlagen van mijn stoel. Niet in positieve zin want veel verwacht maar ik vind de game bijna lelijk te noemen. De omgevingen hebben zo weinig detail en zijn zeer steriel, slechts de effecten leuken de boel op zoals de zonflares. Het ergste zijn sommige auto’s. Voorbeeld: pak de A45 Amg eens, niet normaal die lijkt wel uit een xbox360 variant van de game te zijn weggereden wanneer je de auto van achteren de bumper bestuurt/bekijkt. Geen detail, dat vond ik zeer teleurstellend. Het wisselt overigens wat per auto qua detail.

    Vanavond maar een tweede poging doen en dan hoop ik dat ik me niet ga voelen als Marcelinho maar voorlopig ben ik ook teleurgesteld. Wel keek ik nog een filmpje via Upload van een minuut of 4-5 van ABTender met een porsche, ik weet dat hij veeeeel beter kan rijden dan ie daarin deed maar toch zie ik in dat filmpje de potentie van de game. Daar houd ik me maar ff aan vast.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat waren m'n allerallerallereerste meters in Project Cars (voor het nageslacht :D)
    Was ook als een half gaartje met de camerastandpunten en de ruitenwissers aan het spelen, raakte meer rempunten níet dan wel en de lijnen waren natuurlijk nog niet denderend, maar de game voelde voor mij wel gelijk ok (al zijn er idd nog voldoende verbeterpunten) :D Heb gisterenavond al enkele geslaagde close-races gehad met de XBW-club, gaat helemaal goedkomen allemaal denk ik! :)

    http://xboxclips.com/AZT B Tender/91733464-3bd9-4606-8b1a-ae51110acb6c
     
    apoc vindt dit leuk.
  12. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    - yes, is bekend en wordt aan gewerkt. Geldt overigens ook voor de standaard headset dat wanneer de controller vibreert, de chat wegvalt.
    - neem aan dat je 'steering assist' uit hebt staan. Dan zou het misschien nog de helmet camera kunnen zijn die automatisch naar de apex kijkt (kun je uitzetten)
    - gewoon harder rijden, dan heb je geen tijd om op details te letten :+
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Moet je de camera eens achter je auto zetten. Dan lijkt het qua graphics inderdaad op de 360.

    Het spel heeft een hoop potentie en ik moet misschien gewoon nog wennen. Moet ook nog even in de F1 rijden, de Formula Rookie rijdt heerlijk en ook de auto DTM wagens rijden erg lekker.

    Zo maar even de settings van Pim uitproberen.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Grafisch vind ik het ook tegen vallen. Maar het racen is wel echt mijn ding. Voel mij er prettiger mee dan bv Forza. En ik gebruik eigenlijk alleen de in helm cam. Sowieso nooit de cam achter de auto. Dat vind ik meer voor arcade racen.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vond het enorm tof gisterenavond om te zien toen een eindje voor me, midden in de nacht op Spa, een hele colonne dikke GT3-auto's eau rouge / raidillon op zag rijden, waarbij je vrijwel alleen de achterlichten en de dikke koplampen zag.

    Wanneer er 's nachts ergens in de verte een auto remt kun je dat van heel ver weg nog steeds goed zien ook :)
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind deze zeker beter rijden dan Forza 5, (voornamelijk de remafstand ging naar mijn idee nergens over bij F5, veels te lang)

    Ik lees vaak ook op gamefaqs op het forum, maar wat zijn ze daar aan het zeiken op het moment zeg;
    al die sim-racers die arcaderacers zitten te dissen en andersom,... speel gewoon wat je leuk vind :p

    misschien dat ik in dat andere topic moet zijn, maar die xbw club waar mensen online mee spelen is dat op de ps4 of op de one??
    kan ik niet zo vlot vinden in de berichten,...
     
  17. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    -Heb ergens een tip vandaan voor de headset, hopelijk werkt het en is nogal simpel: inpluggen van de kabel aan de controller en het uitvallen zou grotendeels weg moeten zijn.
    -Zeker heb geen steering assist aan staan. Dat van die cam zou goed kunnen maar had het ook achter de auto. Die laatste lijkt voor Project Cars geen fijn standpunt terwijl bij Forza ik zo prima kan racen. Is geen groot probleem voor mij verder. Zal ook gewoon moeten wennen.
    -Tja harder rijden betekent voor mij eerst oefenen :)
     
  18. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    X1 spelen de meeste
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    had al zo'n vermoeden als ik in xbw racing kijk,... op zich ook wel logisch op een xbw forum, maar omdat ook veel mensen hier op de ps4 gamen dacht ik misschien zijn er 2 lijsten.....
    (ik koop alleen de xbox excusives racegames voor de xbox de rest haal ik voor de ps4 :rolleyes:)
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Camera achter de auto is inderdaad waardeloos maar daar zie je wel de graphics duidelijk.
     

Deel Deze Pagina