1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik merk dat niet alle meldingen te horen zijn op de X1. Soms hoor je de stem erbij. Maar vaker zie ik enkel de tekst in beeld.

    Dit is toch wel een frappante waarneming. Vooral omdat je het nadien niet meer kunt aanpassen. Vanavond maar eens zelf ervaren.
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Iemand die uit kan leggen hoe nou die pit strategy online werkt? Soms heb ik het gevoel dat ik de pitstraat in rij om bijvoorbeeld te wisselen naar regenbanden maar heb dan het gevoel dat er helemaal niets gebeurd, of dat ze wel wisselen maar niet naar de band die ik wil. Is een beetje onduidelijk, ook op welke banden je staat ...
     
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Zie je nou dat je een amateur bent marcelinho :p
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Insane/Erret en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb ongeveer hetzelfde.... Prima zo. En Indd in het begin zijn de banden nog koud en dan is het lastig. Na twee rondjes voel je ineens de grip...
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ook ik ben geswitched naar amateur en daar rijdt het prettiger. Ik heb inmiddels ook ervaren dat de Clio simpelweg een lastige bak is om goed te houden. Formule Rookie rijdt heerlijk.

    Wel blijft er een fors verschil in rijgedrag zitten tussen fm5 en pcars. Gevoelsmatig lijkt pcars amateuristischer dan fm5. Fm 5 lijkt soepeler in de bochten te gaan. Je merkt dat pcars eigenlijk voor het stuur gebouwd is. De controller maakt het nogal nep, maar wel controleerbaar.


    Ik krijg trouwens de ai toch niet gewijzigd in career. Die staat nu op beginner......... 2 vingers in de neus en ogen dicht.
     
  8. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het fijner dan Forza zeker met de helm cam
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Jaa daar moet je niet op letten....ben gewoon aan het crossen geweest....ga later alles goed afstellen
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Dus nog lekker aan het testen
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  12. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Goede vraag niemand wist het in de lobby vanmiddag van de pitstop Divimus
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Geen Project Cars voorlopig meer voor mij waarschijnlijk :mad:

    Xbox is nu alweer voor de 4de keer defect pff! Disc Drive werkten gewoon goed de afgelopen week dus heb Project Cars ook op disc gekocht. Stop zonet de disc erin en weer een flinke ratel. Meteen maar weer een ticket aangemaakt en denk dat ik hem maandag opstuur. Vanavond/weekend probeer ik het nog een aantal keer want heel af en toe pakt die hem wel.

    Jammer dit! Hoop dat ze hem deze keer wel gewoon goed repareren of een nieuwe opsturen (mag ik onderhand wel verwachten denk ik).
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mooi klote zeg..... PS4 kopen? Ik zelf twijfel nu wel of ik de goede keuze heb gemaakt met het kopen van de Xbox one ipv de PS4.....
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Krijg je niet bij zoveel keer kapot een cadeaubon ofzo? Dit is wel heel bizar...
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Het is dat XBWRacing zo leuk is, anders had ik waarschijnlijk die overstap al lang gemaakt !

    Was dat maar zo, de man aan de telefoon kon niets voor mij betekenen. Wel gaf die als tip om een brief/mail te schrijven aan Microsoft Nederland en het probleem voor te leggen. Ook hij zou erachteraan gaan en mij op de hoogte houden. Moet nog maar zien of dat wat wordt, ik ben al heel gelukkig als ik nou eindelijk eens een werkende Xbox krijg!
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wtf Divi. Echt zuur man. Ik zou nu maar eens harde eisen stellen en een nieuwe eisen. Jij mag gewoon een goed werkend product verwachten dat minimaal 2 jaar probleemloos mee gaat.
     
  18. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Jeetje wat zuur... GL, hopelijk krijg je goede nieuwe unit.
     
  19. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat doet iedereen met de setups? Ik heb nog niks veranderd.. Maar wat een verschil tussen koude en warme banden zeg.. Ik kan de clio amper op de baan houden met koude banden maar met warm gaat wel goed. Zelfs als ik rustig doe ben ik hem vaak kwijt in de bocht =(
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Had ik ook last van...in t begin dacht ik echt van wtf is dit voor besturing maar je merk wel wanneer je banden koud of warm zijn....
     

Deel Deze Pagina