1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Fijn te horen. Ik hoop dat je alsnog veel plezier gaat hebben met deze game.

    Kijk anders ook eens op het forum van PRC
    Link

    Er zijn meer die klachten hebben omtrent de game maar wees gerust ze doen er alles aan om de problemen en bugs op te lossen.
    De framedrops komt waarschijnlijk door de day one patch. Testers op het PrC forum konden vertellen dat er absoluut geen framedrops waren voor de release. Dus dat biedt nog hoop.

    Ikzelf heb er het volste vertrouwen in dat de makers doormiddel van patches ons helpen aan een geweldige game.
    Geen enkele game komt uit zonder problemen. En zeker niet een game van dit soort studio.s kijk eens naar de grote studio's, codemasters bv, die doen het geen haar beter en brengen ook games uit die nog vol bugs zitten en dat terwijl die een vele malen groter budget achter zich hebben.
    We kunnen met ons allen de boel afkraken en zeuren en klagen, maar vergeet niet dat dit een andere schaal is dan de enorme studio's die wij allemaal kennen.
    Natuurlijk had ik ook gehoopt op een foutloze game die van het scherm spat en geen enkele bug bezit, maar dat komt alleen voor in een Utopia.


    Ik start mij formula rookie nog maar eens op.
    Rij en drink voorzichtig en denk aan mij. ( de oudjes hier zullen die regel wel herkennen denk ik ) :lol:
     
    X-Junk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  2. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha nee komt wel goed maar het was frustrerend om te zien. Ik ga nu even gewoon alle banen leerkennen en opnieuw de rempunten. En dan kan ik er ook gewoon weer tegenaan. gewoon even helemaal back to basics. Vind alleen enorm jammer dat me maten dat nooit kunnen toegeven....
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    deze?
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik las op het forum van PRC dat er dus ook gewoon een bug zit in het aansturen van de controller. Ze zijn er mee bezig. De games is nu gewoon te gevoelig voor de controller. Ook raden ze aan om te spelen via een wired controller ipv met een wireless controller...
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu m'n setting naar novice gezet en rij met alle assists uit nog sneller als in amateur. Als je hem op novice zet wordt het haast te makkelijk maar kun je wel lekker stampen op je gas met de controller. Ik zou zeggen probeer het eens uit!
     
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Kijk dat is de juiste instelling misschien een idee om met mensen van dit forum te gaan rijden zoals loyallronin Divimus en nog veel meer de jongens beantwoorden ook vragen over instellingen en die zijn niet onsportief aan het beuken ofzo
     
  7. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Sorry maar een beetje uitdaging mag wel amateur vind ik prima te doen met controller
     
  8. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Doen ze gelijk wat aan de feedback middels rumble? Ik mis de feedback in de triggers nogal en ook voor het aanvoelen van gripverlies ben ik nu erg afhankelijk van het visuele plaatje. Opzich weinig aan de hand zolang je netjes rijdt, maar als ik dan die grens overschrijd, is het wel handig als ik mijn fouten kan opvangen. Nu is kwaad al geschied voordat ik het in de gaten heb.
     
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je in het begin amateur heb geselecteerd heb je er veel minder last van ik heb nog niet heel vaak aachterste voor gestaan omdat me auto ging glijden
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Is inderdaad bij hun gemeld. Verwacht dat het wel opgelost word in een patch! :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Helaas ben ik vandaag erg druk en morgen ook.. Lang leve Moederdag! =(
    Mijn eerste indruk is wel goed, ik vind de belevenis fantastisch! Geluidseffecten zijn heerlijk maar het is wel een game die aardig wat oefening nodig heeft maar dat vind ik juist een pluspunt.
    Ik heb gisteren nog een gt3 race gereden van 10 ronden en wat me erg opviel was de feedback betreft banden slijtage. Langzaam steeds meer vibratie in de controller en het net missen van je rempunten tot je 3 ronden later echt moeite hebt de auto op de baan te houden. Dat voelde wel echt realistisch. Hopelijk heb ik vanavond nog even tijd en anders helaas morgen avond pas. Gewoon heerlijk oefenen en testen met instellingen.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik startte de game gister op met de Ford Cosworth uit de pre- historie, maar ik werd wel even omver geblazen door het geluid... heerlijk.

    Hoe zit het met de pitstraat in de career. Als je een bepaald aantal ronde instelt wordt de pit automatisch verplicht? Want heb nu 10 ronden gereden, maar kon de optie verplichte stop niet vinden.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Let op met aanremmen dat, als je blokkeerd gelijk je rem aflost zodat het wiel weer gaat draaien. Doorschuiven tijdens blokkeren is het eerste wat he merkt maar het echte grote gevolg van blokkeren zijn de flatspots. Kale plekken die in je band slijten zorgen voor een minder ronde band en dat is de vibratie die je voelt. Hoe erger de flatspot hoe instabieler de auto hoe eerder je weer fouten maakt.

    Een handige tip voor iedereen die moeite heef met remmen is het motorgeluid zachter te zetten. Zo zijn de banden beter te horen en kan je makkelijker anticiperen op wat je banden doen en wanneer ze op het punt staan te blokkeren.
     
    Marcelinho_NL en Pollie vinden dit leuk.
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Is ook prima te doen maar als je echt snel op de leaderbords wil zijn zul je toch echt je setting op novice moeten zetten. Zo te merken doen online ook steeds meer mensen het. Je merkt het vooral met de auto's die op pro haast niet te rijden waren! Maar goed ik kon ook goed op pro rijden maar niet in alle wagens. Vooral de Clio was echt slecht te besturen. Nu totaal geen moeite meer mee. Denk ook echt dat de pro setting echt een stuurtjes setting is.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan dat nog zónder je savedgame te verwijderen?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    nee, of eigenlijk is het antwoord ja.
    Je hoeft je savegame niet te verwijderen want je kan er een nieuwe naast hebben. Maar je moet er wel een newgame voor starten.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Net op Snetterton, in de snelle bocht op het eind. Man man m'n complete FPS loopt terug en is bijna niet meer te besturen daardoor. Alle visuals op laag.. Hopelijk fixen ze dit met een patch.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mooi dat ze hard aan een update voor de controller bezig zijn. Want wat heeft dat ding af en toe gruwelijk rare fratsen zeg.. Zal ook eens kijken om de controller settings aan te passen naar verschillendd opstellingen die hier voorbij gekomen zijn.

    Heerlijke game is het verder, had misschien wat meer auto's willen zien zoals je bij Forza gewend bent, maar wat er in zit is prima. Mooie visuals, heerlijk geluid, eindelijk eens weer/nacht en een goede learningcurve maken dat ik erg blij ben met weer eens een fatsoenlijke console racer.

    Wat doen jullie eigenlijk met de Career, gewoon vanaf Tier 8 met de karts beginnen? Vind het wel raar dat je eigenlijk gelijk in Tier 1 kan racen als je wil, maargoed alles gelijk beschikbaar is de insteek geweest bij de ontwikkelaars.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Zou jij je controllersettings kunnen delen?
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik ben gewoon bij Tier 8 begonnen. Vind het wel vet om dat op te bouwen, en niet meteen een hogere Tier te pakken want dan heb je het ook het snelste gezien denk ik.

    -

    Ik kan trouwens helemaal geen online race joinen. Als ik op een sessie klik dan blijft hij eeuwig laden "joining mp session"

    Edit;
    Ik heb dus Tier 8 (kart one) gedaan, en bijna klaar met Tier 7 (super kart). Wanneer ik bij Tier 6 kom, kan ik dan Formula Rookie én Touring kiezen of kan ik dan alleen in het bovenste rijtje blijven, bij de Formula reeks?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015

Deel Deze Pagina