1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Heb een vraag mbt een probleem wat ik tegenkom en zie het nog niet genoemd worden. Wellicht hebben jullie er geen last van...
    Ik ben gestart met de career in formula rookie. Je krijgt dan eerst practice en dan qualify. tot zover prima want de qualify-tijd bepaalt de startpositie voor race 1. Uiteraard dan op pole proberen te raken :). Alleen daarna volgt een race 2 en dan sta ik dus achteraan op een rete smal circuit. Zonder overdrijven heb ik die tweede race bij de eerste GP (om het ff zo te noemen) wel 14x opnieuw moeten doen. De AI ramt maar door en ziet mij gewoon totaal niet. Gezien het circuit zo smal is is het inhalen erg lastig en wanneer het toch lukt rammen ze me uit de bocht, los van de talloze startfaalacties waarbij de hele brij op elkaar knalt.
    Mijn vraag is dan ook, hoe kan ik op pole starten voor de 2e race?
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170

    Idd, ik was nog niet helemaal wakker :+. Maar aan de andere kant, je hebt er ook weinig aan als het niet op een One werkt :+.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik weet niet hoe de career is opgesteld maar is het niet zo dat race 2 start op basis van de omgekeerde uitslag van race 1? Dus als jij eerste wordt in race 1 start je in race 2 achteraan maar als je in race 1 juist laatste wordt start je race 2 vooraan etc. Weet niet of het zo is opgezet maar lijkt zo.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat staat gewoon bij de race informatie. De snelste tijd tijdens de kwalificatie bepaalt de positie tijdens de eerste race. Je 2e snelste rondje tijdens de kwalificatie bepaalt de startpositie tijdens de tweede race.
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ooooh serieus, dat heb ik niet gezien. Mn tweede snelste rondje was een drama dus vandaar :confused:. Thx!
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb de T500RS inmiddels ook voor 399 gezien en die heeft ook een drukgevoelig rempedaal. Denk dat ik dan evt. voor die zou gaan, maar nu nog niet. :D
    Een collega van mij gaat woensdag naar de Ring en leent mij morgen PCars even. Ben benieuwd!
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had hetzelfde tijdens mijn eerste race met de Clio. Had 1 goed rondje gereden en toen vond ik het wel prima. Start je de 2e race opeens als laatste, dat maakt het wel een pittige race maar niet minder leuk. Met een goede start pak je zo 5/6 posities (had AI op 70 staan), uiteindelijk nog tot plek 4 gekomen. De wedstrijd winnen is, zeker tijdens een korte race, haast onmogelijk.

    Ach, je moet niet spelen om alles te winnen... Zelf vind ik het spel leuker als je steeds beter wordt en dat te zien is aan de plek waarop je eindigt. Als je alleen maar eerste wordt is het op een gegeven moment ook niet meer leuk. De gevechten om posities zijn vaak het leukst. Al is dat online natuurlijk een stuk leuker dan tegen de AI maar zo leer je wel inhaalacties uit te voeren.
     
    WorkingTitle en B Tender vinden dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb "Abandon Season" gedaan, dan ga je meteen naar het volgende seizoen. Heb nu Rookie contract :p

    Uhmm dit is een forum voor Xbox én Playstation. Ga maar eens een kijkje nemen bij het Playstation gedeelte ;) Zijn genoeg mensen hier met een PS4 of (gaming)PC.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    My bad, omdat het forum is opgedeeld in een Xbox, PS4 en PC gedeelte dacht ik dat het hier voornamelijk over de Xbox versie ging.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    We zijn de afgelopen jaren iets meer richting een multiplatform forum gekropen. Vroeger was het echt Xbox only en werd de rest afgeschoten maar aangezien veel mensen dezelfde games op andere platformen spelen is het Xbox gedeelte ook een multiplatform gedeelte en het PS4 gedeelte alleen voor PS4 exclusives.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wat zijn xboxers toch aardige mensen O-)
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Elk mens maakt fouten. Gelukkig is er wel een apart gedeelte voor de zondaars :D.

    Wat betreft Project Cars, hij is eigenlijk nog net te vroeg uitgekomen. Ik wacht in spanning nog even de reviews en eerste bug fixes af (lees: dure maand).
     
    X-Junk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    In je kwalificatie meerdere rondes rijden Waarbij je 2 goede tijden neer zet de 2 beste tijden tellen
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat baal ik er van dat ik de LE niet heb gepreorderd, wat zou ik graag in mijn favoriete auto, de McLaren F1 hebben geracet.. Dacht dat ik 'm nog mooi via een losse dlc zou kunnen kopen, maar daar kun je alleen de gehele digital edition kopen voor 69 euro....
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zou wel graag in de Zonda Cinque willen rijden al is die Sauber C9 ook wel erg gaaf.
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Heeft iemand al reactie van MM m.b.t. de pre-order dlc. Heb hem ook niet gehad, geen zin om er veel moeite voor te doen, maar mocht er een makkelijke oplossing zijn hoor ik het graag :)
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja ik kreeg 1 dag na de release (zonder erom te hoeven vragen) een mail met m'n code van MM. Die code werkte. Ik had de game online besteld dus ze kenden m'n emailadres.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Thanks. Stond in mijn ongewenste map..
     
  19. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Eens, de races waarin ik laatste start vind ik vaak ook leuker. Enige zure is als je dan in je laatste lap eraf wordt gebeukt doordat een AI later remt. De knop voor rewind schijnt niet te werken bij Project Cars ;) (Forza automatisme)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

Deel Deze Pagina