1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon downloaden heb je hem vanavond nog en de LE
     
  2. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Heb jij hem gewoon van de xbox store gedownload? Of via een site waar je een download code krijgt?
     
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Via de store
    Binnen 45 min kon ik spelen
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als je hem nu nog moet kopen, kun je net zo goed de US store versie kopen. Je bespaart 10 euro, en het duurt nog maar 2 uurtjes voordat de boel unlocked!
     
    thetiktak92 vindt dit leuk.
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Is het niet 0:00 PST, dus 9:00 morgenvroeg?
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar zat ik ook aan te denken, maar ik weet niet meer hoe het nou werkt. We zullen zien, anders tot morgen vroeg wachten :+.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    0:00 est. Dus 06:00
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    heeft er iemand hier ervaring met de Wheel Stand Pro? Wil best een Wheel aanschaffen maar ik speel gewoon in de huiskamer op onze TV, En ik denk niet dat mijn vriendin het heel plesant vindt als daar zo'n hele playseat in de kamer wordt geïnstalleerd. :) Dus ben opzoek naar een betere oplossing dan een wheel aan een bijzettafel te monteren. Iets wat ook makkelijk weer opgeborgen kan worden. :) En dat is wel aardig mogelijk met die Wheel Stand Pro dacht ik zo te zien.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wat ikzelf heb gedaan is mijn stuurtje vastmaken aan een goedkope strijkplank. Het klinkt kut, maar werkt geweldig: in hoogte verstelbaar, makkelijk op te vouwen en op te bergen en stabiel als de pest.
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wow dat is fucking geniaal. :p
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zoiets zou wel chill zijn voor mij als ik hem vanaf mijn bank kan besturen. Heb best een lage bank die eigenlijk best door zou kunnen gaan voor een racestoel. Als je het stuurtje goed naar je toe zou kunnen zetten en de pedalen misschien ook iets dichter bij kan doen, zodat de hele installatie zeg maar naar voren leunt en niet te hoog is... :cool:

    Jammer dat je daar pas achter kan komen nadat je zo'n ding hebt gehaald...
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Hahaha inderdaad geniaal. Maar dan zit je nog wel met de pedalen die los op de grond staan.. Maar zeker het bekijken eens waard. Dat is allicht vet goedkoper dan een wheel stand pro. :+
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens mij wel hoor. Ik zie op YouTube verschillende posities van het stuur. Pedalen weet ik niet of die verschoven kunnen worden maar wat ik zo zag, denk ik dat dit ook wel gaat.
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Misschien als ik over een maand eindelijk mijn scriptie inlever dat ik mezelf ga verwennen. Moest even zoeken voor een plaatje van mijn bank, aangezien het een klassieker is...

    [​IMG]

    Het is deze bank alleen dan als 3-zitter, waarvan de twee plaatsen aan de buitenkant beetje scheef staan maar in het midden zit ik precies goed voor zo'n stuurtje. Als ik dan naar de product informatie kijk op wheel stand pro zou het inderdaad best nog wel kunnen lukken.

    [​IMG]

    Bank staat niet ver van mijn TV af, dan zou ik best een mooie installatie hebben denk ik :9
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Playseat is inmiddels binnen! Vandaag Project Cars en volgende week het stuur! :+
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Nou dat denk ik ook.... volgens mij is dit de beste oplossing als je geen geld of ruimte hebt voor zo'n playseat. :)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel mee vind vallen hoeveel ruimte een Playseat (Evolution versie) in beslag neemt. Ik had ook gedacht dat het veel meer zou zijn. Ik heb zelf beperkte ruimte, maar ik kan hem prima neerzetten. Ook is de Evolution makkelijk in te schuiven en op te klappen. Ben er erg blij mee in ieder geval!
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow dat geloof ik best maar toch zit je met een stoel die er aan vast zit en de prijs is dan ook wat fors. Maar iedere moet doen wat hij/zij fijn vindt en past binnen budget.
    Als ik een aparte gameroom zou hebben dan wist ik het wel. Hoewel....... Ik game graag in de kamer gezellig bij mijn vriendin. Dus ook al had ik een aparte gameroom, ik zou toch lekker in de woonkamer spelen.
    Soms race ik nog wel met Wheel op de slaap kamer. Daar staat mijn XBOX 360 met Wheel etc... :)
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt ja. Ik zat te twijfelen tussen een standaard en een Playseat, maar ik kon de verleiding uiteindelijk niet weerstaan. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    DLC-hint?

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina