1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb je de controller settings al eens proberen te wijzigen?

    Bijvoorbeeld:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wel vreemd dat die auto dan alsnog vol stuurt op 1:22. Misschien dat het alleen in de replay is dan.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja vind ik ook. Ook het schudden van het hoofd als je hard rijdt. Echt super. Heb alle bewegingen van die helm cam op 100 gezet. Dus, gforce, kijken naar de apex, het kantelen van het hoofd in een bocht etc. Dat is iets wat ik altijd heb gemist in racegames. Nu dus alles op vol aan en man wat geniet ik daar van. Ben nu veel op Monza aan het oefenen. Altijd al een fijn circuit gevonden. Al sinds grand prix 2 van Geoff Crammond .
     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Denk een fout in de replay inderdaad. Heb het net even opnieuw gedaan met die auto op dezelfde track en ik stuur echt niet zo scherp in. Ik denk dat wanneer je je replay opslaat en terug kijkt, hij niet alles precies overneemt. In een directe view replay ziet het er wel normaal uit, maar dat kan online natuurlijk niet.
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb zitten denken over mijn problemen om de Formula Gulf door de glooiende s-bochten op Sonoma te loodsen, gisterenavond.

    Misschien heeft het iets te maken met mijn Speed-Sensitivity-setting. Die staat bij mij redelijk hoog waardoor hij op hoge snelheid niet zo snel scherp stuurt (normaal wel prettig), maar dat zorgde er misschien voor dat de controller het niet meer bijhield wanneer ik met hoge snelheid door die S-bochten ging..

    http://xboxclips.com/AZT+B+Tender/00e68d7c-8c1f-4b4b-be6d-5c8a06f3b139

    Op het eind van het filmpje crash ik, omdat ik veel te laat naar rechts lijk te sturen. Soortgelijke crash vaker meegemaakt in die bocht. Het frustreerde me omdat ik wist dat ik voor mijn gevoel meer dan ruim op tijd naar rechts stuurde voor die bocht. Probleem is/was denk ik dat omdat het stuur helemaal in de 'links-stand' staat, icm een hoge speed-sensitivity dat het sturen gewoon te langzaam gaat.

    Ga vanavond eens met wat minder speed-sensitivity rijden daar! :D:D
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vanavond maar weer een lobby openen! Wil ook eens de GT3's op Spa in de nacht doen. :D
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    I'm in!

    Racelijn uit (voor echte donkerheid)???

    Waauuww. dat dat ooit nog uit mijn mond kwam..
     
    Pyoonexk en pim_smeets vinden dit leuk.
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeah! speelde overigens gister ook al zonder remlijn maar we doen wel gewoon een lange oefensessie want anders wordt dat niks in het donker. :+

    Is het met dat langzame sturen trouwens niet de gewone sensitivity? Die speed snensitivity heeft volgens mij alleen effect op hoe scherp je maximaal kan sturen, niet hoe snel je op max sturen zit. Maar dat weet ik niet zeker.
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Tenzij die hoger is dan 80 lijkt het me niet dat het daaraan ligt. Ik kon er helaas niet vol gas doorheen, maar gewoon even een milliseconde van het gas af en ik had geen problemen.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Iemand een idee of de pitstop (met animaties en volledige teams) nog verbeterd gaat worden in de toekomst? Het is er nu wat leegjes... :+
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nu al zin in. :)
    Ik denk het wel. Was ook teleurgesteld dat er niks is, zeker omdat het openingsfilmpje wel een pitcrew laat zien en een aantal laadschermen van track ook (Zolder bijv.) Ze willen overigens ook een Safety Car toevoegen in een toekomstige update.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep dat komt er zeker in (zat er al in in early access maar nog niet af).

    Zie hier vanaf 1:00.



    Was dus nog niet helemaal perfect zoals je ziet en daar werken ze nog even aan totdat dat wel is.

    Ik moest in die knik ook heeeeeel kort even liften. Vol gas was altijd een wiel in het zand.
     
  13. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat is zeker alleen PC versie?
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Moet vanavond wel eerst even voetbal kijken, misschien haak ik daarna nog wel even aan!
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Early access was PC only. Huidige pc versie heeft ook geen animaties.
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik loop vanavond een wedstrijd, hopelijk kan ik daarna nog even mee racen. Heb bij mijn instellingen nog het gevoel dat het van richting veranderen nog te langzaam gaat zoals idd in chicanes. Moet daar toch nog eens naar kijken. Wel tof dat je zoveel kunt customizen alleen het kost wel tijd en moeite en dat ben ik op de console nog niet echt gewend :) Op een goede manier natuurlijk
     
  17. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik deed mijn DRS iets te vroeg open en dan krijg je dat. :thumbs:

    Formula Gulf helaas zelf niet kunnen rijden maar de Formula C vond ik geweldig.
    Formula B en A moet je teveel bewust zijn van de DRS en KERS en dat haalde voor mij het plezier een groot stuk weg.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups dat komt nog. Zat er al in maar is er tijdelijk uitgehaald omdat ze niet tevreden waren.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Formula A was wel een beetje overweldigend inderdaad, maar B viel toch wel mee? Je kon KERS maar één keer per ronde gebruiken, vond dat niet zo'n probleem. Op kortere tracks kan dat wel een probleem opleveren, als er geen recht stuk lang genoeg is om je hele KERS te gebruiken, maar op Catalunya werkte het prima.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind het vooral jammer dat je met het stuur zo weinig knoppen kan aangeven. Heb alle verplichte dingen erop staan en heb daardoor geen ruimte om om me heen te kijken en DRS te gebruiken.
     

Deel Deze Pagina