1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar niet als je al in de photomode zit.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat doen ze bij SMS wel goed. ;)
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat? Hoe is het goed dat je in de photomode je racelijn nog ziet als je daar graag mee racet?
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik ben nog niet zo bekend met alle circuits, vandaar dat ik de remlijn nog heb aanstaan. Ga dat pas uitzetten als ik de curcuits goed ken. Lijkt me ook een stuk mooier zonder die lijn.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Het lijkt me sowieso overbodig om racelijnen te tonen In de Photo mode. Denk dat er weinig tot geen mensen zitten te wachten op een foto met racelijnen. Op @Beltoni na dan.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het wel een grappige manier om mensen te pushen om de racelijn uit te zetten. Als excuus gebruiken dat je het circuit niet ken is onzin, door achter een lijntje aan te rijden leer je het natuurlijk nooit. SMS probeert zichzelf te profileren als een race-sim maar zo'n racelijn hoort daar natuurlijk niet bij.
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat een onzin, wat is er mis om met lijnen aan te rijden? RL heb je inderdaad geen lijnen, maar daar kan je wel veel beter afstanden en snelheid inschatten, iets wat je in een game gewoon mist.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon visuele markers gebruiken als rempunt. Heb je geen lijn nodig.
     
  9. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat snap ik, maar om te zeggen dat je ze maar uit moet zetten slaat nergens op. Laat iedereen die dat wil toch met lijnen aan rijden en ze in een photo mode weg laten. Visuele punten (ik gebruik de afstand bordjes voor de bochten) kan je ook niet altijd zien, ik speel nu op een 27" HD ready tv, ik kan amper de menus lezen van 2,5m afstand
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Niet weer deze discusie aub.
     
    Alexknl, Racerblade01 en Divimus vinden dit leuk.
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Weer??
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja was laatst ook al. Het is ook een zinloze discussie. Als je wilt racen moet je gewoon racen en als je achter een lijn aan wilt rijden moet je dat gewoon doen.
     
  13. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Heb veel gemist de afgelopen tijd :x
    Maar indd, als je wil racen mag je zelf weten of je dat met lijnen aan of uit doet.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Discussie is al vijf keer gevoerd met elke keer dezelfde uitkomst dus let it be. :+
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Zelfs ik als newbie heb hem inmiddels drie keer meegemaakt. :+
     
  16. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik heb em net ook even op de PC gespeeld, en wow, die FBB is echt fantastisch. Zonder met die instellingen te hoeven kloten voelt het gelijk heerlijk, vol details en informatie over je wegligging. Kan eindelijk de auto herstellen als ik aan het slippen ben, en dat voelt gooeed. Ben em gelijk op de xbox opnieuw aan het installeren, hopelijk fixt dat iets. En anders hoop ik dat er snel een patch komt, want damn wat we hier op de xbox missen is niet normaal.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb ik ook niet aan staan, echt veel leuker. Alle assist uit, de setting staat op real, dus heeft een car in het echt assist dan is dat in de game ook..
     
  18. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet er toch nog niet aan denken..
    ik vind het spel zeer leuk maar ik heb niet echt uren achter elkaar de tijd om alles goed te leren.
    zo heb ik de controller settings goed voor elkaar en rijd ik eigenlijk uiterst tevreden over de baan maar als ik in een andere auto stap heb ik het gevoel dat ik helemaal opnieuw moet beginnen.
    zo kan ik me beter focussen op de auto en de settings zonder ook nog bezig te moeten zijn met rempunten, alhoewel dat lastig blijft bij project cars want ik kan vaak later remmen dan de rij(rem)lijn aangeeft. misschien moet ik toch eens opnieuw beginnen met de setting op novice.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heeft het inmiddels iets veranderd? Met de controller werkt het inmiddels goed, maar ik kijk wel uit naar de eerste patch waar ze de trigger rumble fixxen.
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

Deel Deze Pagina