1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Nee, maakt (voor mij) geen verschil. Maar het probleem met die FFB staat nu eindelijk bij de "known issues" op het officiële forum en wordt hopelijk in de patch na die eerstvolgende gefixed. Kan misschien wel tot ergens in juni duren.. Blijf het raar vinden dat een klein deel van de mensen op de xbox wél de FFB krijgt zoals ie bedoeld is.
    Die patch met de trigger rumble zal wel niet lang meer op zich laten wachten, das wel chill =).

    2 dagen?! Maar sluit je xbox af door de powerknop ingedrukt te houden tot ie uitgaat, zo'n 'harde restart' zorgt er voor dat ie weer beseft dat er een patch beschikbaar is.
     
  2. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wilde net ook even een verse installatie doen, even verwijderen en tijdens de lunch opnieuw installeren. Ja, niet dus... De eerste installatie duurde nog geen uur, nu is hij al zo'n 45 minuten bezig en hij is op 12%.. Wtf??!!
    Voor zover even lekker gamen op zondag middag..
    Ook bij mij gaf hij net aan dat de game 18,1gb groot is een dus geen 18,5..
    :mad:
     
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Het schijnt wel een groot verschil te zijn zonder de day 1 patch. Dus met een beetje geluk heb je straks een game die veel beter te besturen is dan hiervoor.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat verklaart dan wel waarom je zoveel problemen hebt om de auto onder controle te krijgen. Ik begon echt aan mijn race skills te twijfelen toen ik de 18,1gb versie had. Ik kon ook nergens vinden hoe ik de game moest updaten maar na een tijdje in de game-hub rond te kijken en in de map met games rond te bladeren zag ik dat hij opeens naar de 18,5gb was gegaan.

    Wel zuur dat het nu zo lang duurt maar geloof me, als je eenmaal weer kan spelen is het een heel ander spel.
     
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar ik vind het zo raar dat deze nieuwe verse installatie aangeeft dat hij 18,1 gb is.. Volgens mij was mijn vorige wel degelijk 18,5.
    Ik kreeg de eerste keer ook meteen een melding van de day one patch, nu niet..
    er zal wellicht na de installatie wel een melding komen over de patch, we zitten nu op 20%..
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is wel echt raar. Probeer op te zoeken hoe je die update krijgt maar kan er niets over vinden. Heb je overigens ook al je controller geupdate? Dat schijnt het spel ook nog wel leuk te vinden.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een harde reset had ook kunnen helpen ipv meteen de game opnieuw te installeren.
     
  8. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    2 dagen indd, omdat ik in een vakantiehuisje woon met een public wifi (KPN hotspot) en dat is idioot langzaam. :mad:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In de sfeer van de 24uur van Nurburgring. :cool:

     
    Pyoonexk vindt dit leuk.
  10. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad maar het kwaad is nu al geschied, wel een beetje triest.. het lijkt wat installatietijd betreft wel of ik een commodore 64 heb gekocht. 3,5 uur verder en hij zit bijna op 40%.
    controller update heb ik ook pas al gedaan, vandaag nog eens gekeken maar er zijn geen updates meer beschikbaar.
    verse installatie, verse start.. eens kijken hoe het vanavond gaat.. (als we dan kunnen spelen)
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat ligt niet aan de game volgens mij. Op mijn Xbox was die zo geïnstalleerd. Dat duurde Bij lange na geen 3.5 uur.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe geef je een dan een hard reset?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als hij aanstaat, 10 seconden de powerbutton ingedrukt houden tot hij uit gaat. Als je hem daarna weer opstart is hij weer clean.
     
  14. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik weet ook niet waar het aan ligt, de eerste installatie ging bij mij ook veel sneller.
    hij heeft inmiddels wel een flinke stap gemaakt, staat nu op 85% maar ik heb hem al om 13:00 aangezet.
    ruim 6 uur om een spel te installeren is toch aardig aan de belachelijke kant zeg maar maar goed, wat doen we eraan? harde reset heb ik ook al eens gedaan maar dat is bij mij eigenlijk niet echt nodig aangezien ik tot heden de standby functie niet gebruikte.
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Thanks.
    Maar waarom geeft een hard reset van de console verbetering van PCars?
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen idee maar het schijnt sommige te helpen. :D
     
  17. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Harde reset gegeven, spel is nu 18,4gb nog steeds geen 18,5. Het spel lijkt bij mij echt kapot, ik heb alle tijd die ik nu aan het spel besteed heb, besteed aan de controller settings, maar de besturing krijg ik niet voor elkaar. Elke setting lijkt echt overgevoelig of bijna dood.... niets er tussen in. Hoop echt dat er snel een patch komt, anders zit er niks anders op dan een herinstallatie en dan hopen dat het dan beter is. Heb ook bizar veel last van framedrops, iets wat mij normaal niet eens opvalt en ik heb last van iets wat lijkt op die slowmo lag in FM5 (dit alles in Tine Trial mode)
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat is niet goed inderdaad. Hier draait het allemaal prima..controller is natuurlijk echt toe aan een patch. Want ook ik vind het niet heel makkelijk sturen op het moment..
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

Deel Deze Pagina