1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Dit heeft geloof ik te maken met de AI die net de pit uitkomt of ingaat. Heb ik ook een paar keer meegemaakt. Denk dat wanneer ze de pit in gaan gewoon geen rekening houden met de personen om hun heen (doen ze sowieso al weinig), en dat het zo geanimeerd word ongeacht waar je zit. Dan was dit de beste oplossing of ze knallen vol tegen je aan :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik zou willen dat je jouw eigen racenummer op je auto kan invoegen.
    Of wordt daar mogelijk al aan gewerkt.
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vanavond leuk avondje GT3 racing gehad. Beetje verschillende auto's uitgeprobeerd maar vooral met de Z4 gaat het echt lekker. De Mclaren en RUF hebben ook wel potentie maar daar moet ik echt nog een beetje aan sleutelen. De Mclaren verliest grip als ik de bocht uitkom, met een beetje downforce erbij aan de voorkant kan ik het probleem niet oplossen... Daar moet ik nog wat op vinden. Bij de RUF heb ik problemen als ik mijn rem los laat, in langzamere bochten komt is de achterkant dan erg stabiel en zodra ik instuur wil mijn achterkant er voorbij. Ik kan dit tegengaan door een beetje gas bij te geven tijdens het remmen maar als ik het een keer vergeet ben ik de auto kwijt. Kost ook een hoop meer energie om dan een paar rondjes te rijden.

    Ook nog even met de SLS gereden maar dat ding is veel te zwaar, heb ik niet zoveel mee. De Z4 is echt een lekker wagentje! In zowel langzame als snelle bochten lekker veel grip, echt genieten. Reden op Watkins Glen, wat een topbaan is dat. Korte baantje, niet al te veel bochten maar je kan er lekker snel doorheen en de chicane is ook fantastisch. :cool:
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik gebruik nu onderstaande controller settings en ik moet zeggen, voor mij de beste die ik geprobeerd heb.
    Ik zag deze member in een vid racen en dat ging zo vloeiend met een controller dus even gevraagd naar zijn setup.
    Werkt voor mij ook heel erg prima.......

    Forum Pcars controller settings
     
    Pollie vindt dit leuk.
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Wij rijden met onze party alleen maar Gt3. De McLaren is iig het snelste van het stel al scheelt het niet bar veel. De z4 R8 en Mercedes doen het ook goed. Al is het per circuit verschillend welke de snelste van het stel is. Wij rijden rond de 1:44 op dit circuit met de standaard setups. (lange versie) Binnenkort gaan we hier nog ff aan sleutelen want er is nog veel winst te behalen. Maar veruit de leukste klasse tot nu toe online!
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    De Aston Martin en de RUF hebben een ietts hogere top snelheid, op langere circuits is dat ook niet verkeerd. Vind het wel een fijne klasse maar om nou alleen daarmee te rijden... Formula Gulf & C rijden ook heerlijk en de open wheel auto's zoals Jaguar Palmer en Caterham 300 zijn ook heerlijk.

    Met hoeveel zitten jullie in een party? Wij waren gisteren met zijn 5en bezig, meeste zijn (nog) niet actief op XBW. Misschien een keer de groepen samenvoegen!
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja kreeg gisteren ook een uitnodiging om te racen maar zag het pas toen ik de boel ging afsluiten lol...
    Ik rij veel met de BMW Z4 GT3 en de Formula rookie en de Formula C. De A en de B zijn mij nog even te powerfull :)
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb heel vaak in lobby's dat ik niet kan meedoen om me te kwalificeren. Doe ik wat stoms of doet Project Cars stom?
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je kan momenteel wel een lobby joinen als ze bezig zijn met kwalificeren maar je mag niet het circuit op, dit kan alleen tijdens practice. Ik weet niet of ze dit gaan veranderen.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heel kut is dat, kan makkelijk soms 2 rondes doen.
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Stuur binnen. Kind ook weer blij [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2015
    Ron76, lawaai, Insane/Erret en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar besteld?
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Meestal zijn we met een man of 10. Maar is elke avond weer anders. We rijden nu voornamelijk samen met een andere party waar we ook veel Forza mee deden. Aston Martin is slechter in circuits met veel haakse bochten. Maar op zich idd ook wel te doen. Ruf is te instabiel om echt mee te stampen.
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Redcoon. 269 incl verzenden
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Is dat de TX? Maakt die veel herrie (de motor) gefeliciteerd man....
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ga ik strax testen terwijl Small Train Easterhome staat te blêren op het podium. Eerst een update installeren en wwwwwwaaaaattttt ggggggaaaaaaaattttttt ddddddaaaaatttttttt ttttrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggg
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol ben erg benieuwd....
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij is het rempedaal kaduuk.... Grrrrrrrrrr
    Ik kan de LT dus ook niet toekennen..... @Flavourlicious en andere tx bezitters: is dat bekend en op te lossen of is het rempedaal inderdaad kapot?
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je een los setje pedalen erbij gekocht? Ivm tegendruk bij remmen. lijkt mij prettiger dan een gewoon pedalen setje waarbij je niet voelt hoeveel druk je uitoefend..
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Gewoon de basisset pedalen
     

Deel Deze Pagina