1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahhh ok. Thanks.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Mail gestuurd naar redcoon voor vervanging. Ben benieuwd of ze nu wél smel reageren. En anders bel ik ze morgen op. Grrrrrr
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heb je de nieuwste drivers via een PC geïnstalleerd? En wat bedoel je met LT toekennen. Die staat standaard al op de rem functie toch? Pedalen ook gekalibreerd ingame?
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat lukt dus niet, opnieuw toekennen. Ik kan op het rempedaal (= Left Trigger, LT) trappen wat ik wil bij settings, maar zero reactie. Ook met horizon 2 geprobeerd. Zelfde. En volgens mij heb ik niemand eerder gelezen met dit probleem en werkte het stuur en pedalen out of the box. De tape was ook al doorgesneden, dus ze hebben simpelweg een 2e hanssie opgestuurd lijkt me en niet gecontroleerd voor verzending.
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Balen man... #schraptredcoonvanzijnlijstje
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Probeer deze maar eens na te doen. Lol

     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het zal me verbazen. Heb ooit in 2006 (is natuurlijk wel 10 jaar geleden, dus het kan verbeterd zijn) een TV bij ze besteld van toen nog ruim 2500 eu die op voorraad zou zijn. Heeft 4 weken geduurd...... Ik dacht op een gegeven moment echt dat ik mijn geld kwijt was, omdat ze maar bleven zeggen dat de televisie nu toch echt in het Europese distributiecentrum was aangekomen en binnen een paar dagen zou worden bezorgd.

    Heb sindsdien noooooit meer iets besteld bij ze.

    Ik zie overigens veel mensen die T300RS kopen voor zo'n dikke € 300,-. Waarom gaan jullie niet voor de T500RS á € 399,- ? Is die niet helemaal compatible met de PS4/One ofzo? Of is de TX300 op de pedaalset na beter?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Lekker dan.
    Maar deze situatie is anders, hier ís al geleverd. Ik houd hoop :)
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben ik ook benieuwd naar.. :D

    Edit: die is niet voor de Xbox inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kom dit net tegen op Tweakers, wel handig voor de mensen die net als ik geen ervaring hebben met tunen.

    [​IMG]

    Geen idee of het ook zo werkt maar het ziet er wel overzichtelijk uit.
     
    Chrizzle en Ypuh vinden dit leuk.
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb nieteens geprobeerd om LT toe te kennen, hij doet het tijdens het racen en ook in de menu's.. Als je dat bedoeld dan doet mijn 458 tx het naar behoren.. Ook bij redcoon vandaan maar ik had een gloednieuwe.

    @Jows
    Ik koop de t3pa pedalen er nog een keer bij want de standaard pedalen bij de 458tx zijn redelijk maar lees zoveel positiefs over de t3pa pedalen dat het wel een behoorlijke verbetering moet zijn + een F1 stuur dat vind ik toch ook wel vet :) #durehobby
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    De T500RS is het oude stuur voor de PS3 en PC en kostte vroeger 500$. De TX (Xbox en PC) en T300 (PS4 en PC) voor 300$ zijn doorontwikkelde T500RS's en qua stuurbase dus beter. Enige voordeel van de T500RS qua pakket is dat er al een koppelingspedaal bij zat.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe bevalt die pedalenset eigenlijk? Vraag aan diegene die het heeft? Ik zit serieus te denken om een stuur met die pedalen te kopen voor project cars. Maar ik zou graag wat ervaring horen. Of is dat erg off topic ?
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Set mag vandaag terug. Morgen wss al een nieuwe. Effe afwachten dus
     
    Insane/Erret, Olijke Poffer en Beltoni vinden dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik bedoelde meer die losse pedalen set T3PA die je er bij kan kopen,
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Pedalen stuk, autoschade aan mn vrouw dr Alto. Mag ik even ordinair vloeken?
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    t300rs vs t500rs
    Heb de t300rs en t500rs vorig jaar getest op de playstation 4 met Driveclub en uiteindelijk de t500rs gekocht voor €370. Dit ook omdat de t300rs destijds niet voor minder dan €349 verkrijgbaar was. Misschien dat ik bij een groter prijsverschil anders had gehandeld.

    Stuur
    Beide sturen zijn 28cm, echter heeft de t500rs een sterkere in te stellen force feedback.

    Pedalen
    De pedalen van de t500rs zijn kwalitatief vele malen beter en zijn ook in druk te verstellen. Tevens zijn de pedalen van de t500rs in 2 standen te zetten, hangend (kan niet bij de t300rs, terwijl deze stand het lekkerst werkt) of staand en hebben ze het extra koppelings pedaal.

    Verschillende versie t500rs
    De t500rs bestaat uit verschillende typen.
    Ze verkopen ze als bundel met gran turismo 5 (2011 model) en gran turismo 6 (2013 model). De bundel met gt6 is een stuk verder ontwikkelde t500rs.
    Heb ik ook bevestigd gekregen door Thrustmaster. Ik heb destijds het stuur bij een zaak in Breda gekocht, waar online de gt5 editie stond terwijl ik na een telefoontje te horen kreeg dat het de gt6 editie was.
    Over het algemeen is de gt6 editie hoger geprijsd dan de gt5 versie.

    Nadeel
    Het nadeel aan de t500rs is dat de playstation menus niet werken, je dient deze met de controller te bedienen. Denk aan share knop etc.
    Verder zitten de schakelflippers bij de t500rs aan het stuurhuis, bij de t300rs zitten deze aan het stuur.
    Het 2e heeft mijn voorkeur, want schakelen als je in een bocht zit maakt het bij de t500rs een stuk lastiger.

    Conclusie:
    Als ik de verschillen zie in onderstaande foto zou ik toch eerder voor de t300rs zijn gegaan denk ik.
    Echter als je ook wilt gaan schakelen, zou ik de t500rs serieus overwegen, mits scherp geprijsd.
    De t3pa pedalen die je anders voor de t300rs moet kopen zijn echt van een stuk mindere kwaliteit dan de standaard pedalen van de t500rs (en dan zullen we het maar niet hebben over de kwaliteit van de standaard t300rs pedalen). Laat staan dat je er nog eens €100,- extra voor moet neerleggen, los van de th8a shifter. De perfecte oplossing zou het stuur van de t300rs zijn met de pedalen van de t500rs, maar dan moet je beide sets kopen haha (als ze überhaupt met elkaar overweg kunnen)

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    Mijn set welke overigens alweer verkocht is omdat ik het vorig jaar maar niet voor elkaar kreeg om met Driveclub binnen de 10 seconden van mijn controller tijden te komen. Misschien was Driveclub niet het juiste spel.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
    Olijke Poffer, Insane/Erret en Alexknl vinden dit leuk.
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Wat een pechdag! en vrouwtje wel ok en geen letsel? Good luck
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Die zat gewoon thuis op de bank toen het gebeurde. Stuntpiloot met inparkeren in de buurt. Gelukkgi wel netjes komen melden.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mooi k met loten zeg.... Van mag jij even lekker vloeken...
     

Deel Deze Pagina