project ego heeft veel mooie features. Een daarvan is het ouder worden. Maar ik wil niet versneld door het spel heen moeten omdat je op 80 dood gaat van ouderdom. Hoe zit dit? Wat ik heb gelezen is. Je speelt de game, wordt ouder...zwakker... das k*t. Het heeft vast wal een oplossing in het spel, maar ik wil het weten. Info anyone?
whaha, datum avn de xbox terug zetten, muhahah, ben je baby maar tuurlijk werkt dat niet. geen id of je dood gaat. sta je ene meter voor de finale van de game, en val je dood neer whaha
mij lijkt project ego al lang niet meer zo leuk als ik het in het begin leek (half jaar geleden ofzo) je kan de game binen 20 uur uitspelen omdat ze de game ook aantrekkelijk wouden maken voor de mensen die niet van rpg's houden (DOM) En dat je ouder wordt lijkt me ook nix aan... project ego verandert langzaam van een rpg naar een adventure game... (denk dat bij de release het al bijna geen rpg punten meer zal bevatten) ik d8 dat de game zoiets als pso zou worden... maar nu wordt het volgens mij zoiets als zelda (geen exp. point..geen levels up ) Maar ik hoop dat ze dat van sterven van ouderdom eruit laten... want dan moet je de game spel uitspelen..en kan je nooit heel lang en rustig ergens over doen.. daarom HAAT ik gemes met "onderwater "stukken erin... dan moet je altijd heel snel doen..omdat je niet wilt verdrinken... of levels waar je een bepaalde tijd hebt om hem uit te spelen...:r daarom ben ook ook nooit verder met mario 64 gekomen dan die water level (toen vond ik het niet meer leuk )
volgens mij wordt de game juist super vet. OMdat je elke keer een ander verhaal kan spelen. Je kan namelijk ook de slechte kan kiezen of er voor te kiezen dat je een dief bent in plaats van een gozer die idereen in mekaar hakt. Dat zijn toch rpg punten of niet. Maar ik heb wel hetzelfde als jouw maar met een ander standpunt. Er zijn nu namelijk veel meer vette games die mij veel cooler lijken dan project ego
Ik sta op hetzelfde niveau als FLOOD.Je mag niet vergeten dat de replay waarde van Project Ego enorm groot is.Je kan verschillende soorten personages uitbouwen en niet alleen goede of kwade.Volgens het al dan niet gebruiken van wapens veranderen de personages van lichaamsbouw waardoor je bepaalde wapens kan gebruiken of niet.Volgens mij kan je meer magic gebruiken waardoor je geen zware wapens kan gebruiken.Ook al speel je het spel na 20uur uit (en dat betwijfel ik ten zeerste) met alleen de nadruk op wapens en een goedaardig personage.De tweede maal kan je opnieuw beginnen met de nadruk op magische krachten en een kwaadaardig personage.Dat zijn volgens mij al twee totaal verschillende gametypes omdat alles en iedereen anders reageerd op je akties.Project Ego is volgens mij niet te onderschatten en zeker niet met nog een jaar werk.
Ik denk dat je het als je het over die 20 uur hebt, dat dat dan alleen de main quest is, en dat verder nergens naar omkijkt, allen focust op die Main Quest! Maar daarnaast is er nog zoveel meer te doen, denk alleen al aan al die subquest! En dan heb ik het og niet eens over de replaywaarde die hierboven al netjes uitgelegd word
20 uur gameplay, stel je speelt een uur of 2 per dag? Nouja als je hem net nieuw hebt kan dat wel wat oplopen natuurlijk.. Hmm Je bent er iig een weekje mee bezig hem uit te spelen, net als bij Halo eigenlijk, idd wat kort mar je hebt een enorme replaywaarde, iig dat wordt beloofd
Ik ben er zeker van dat we alleen (met die 20uur gameplay)over de hoofdquest in het spel praten.Als je alle sidequesten er bij neemt loopt dat enorm op.Dat is nu ook al zo met Morrowind.
Ok.. Ik durf te wedden dat je pas bij bepaalde gedeeltes in het spel ouder wordt.. Bijv. als je bij dat gedeelte bent dan ben je 25.. En daarna als je bij dat gedeelte bent ben je 30.. Zoiets... Hoop ik.. En ondertussen maar aan je ventje werken.. Proberen op alle fronten de master te worden...
Als ze er nou gewoon ff tetris inbouwen is iedereen weer blij En ik heb al een tactiek om het ouder worden te omzeilen, want je had toch zoveel mogelijkheden in het spel? Dan laat ik gewoon steeds lichaamsdelen vervangen door plastic of staal, tot ik niet meer dood kan
Ik wil een groot en geil ventje hebben.. Die in staat is 24 uur per dag sex te hebben.. Met de dames uit de omgeving in de game.... Want het is de meest realistische game die er is.. En je kan sex hebben schijnt het.... MUAHAHAHAHAHAHHAHAAA!!! Ik meen het... Dit is een feit...
idd dit denk ik ook, zal zoiets wel zijn want anders is het niet leuk meer en je kan idd een 'gezin stichten', en je weet wat daar voor nodig is (hoop ik)
ik hoop echt dat het een game wordt zoals phantasy star online (maar dan niet online ) dus vijanden neermepppen---->exp. points-----> level up----->geld----->nieuwe wapens kopen---> moeilijker vijanden neermeppen--->enz als het zo wordt heb ik blij... Maar toch...20 uur is te wijnig...een echte rpg moet je minstens 50 uur over de main quest doen.. en op alle plaatjes die ik gezien heb..draagt die gozer hetzlefde wapen...heb nooit magic gezien Maar ik blijf hopen..dat het een rpg blijft...en niet verandet in een adventure
Laat die 20uur gameplay nou eens vallen.Project Ego is al meer dan 3 jaar in de maak en zal zeker langer dan 20uur duren.Er zijn wel bepaalde delen in het spel waar dat ouder worden sneller zal gaan.bvb.Je kan in het spel opgesloten worden in een kerker waar je maar 1 keer in een jaar periode kan ontsnappen.Als het de eerste keer niet lukt moet je opnieuw een jaar wachten.En laat je nu al niet beinvloeden door een paar screenshots(CYBER).Er is zeker nog meer dan een jaar werk voor het in de rekken staat.