Als je nou 1 spel kiezen mag tussen halo2(zie trailer voor wat je te wachten staat) of project ego. ik persoonlijk kies voor project ego9(rpg fan) ben best wel benieuwd wat anderen vinden...?
Zijn niet echt 2 games die je kan vergelijken nog.. Ik weet niet wat voor leuke nieuwtjes Halo2 gaat krijgen.. Dus ik hou mezelf (nog) Neutraal...
ik ga niet eens kiezen tussen die 2!! Ik ga ze alletwee kopen, en hebben een gelijke prioriteit bij mij.
Ik ga voor Halo 2 , natuurlijk koop ik project ego ook wel, maar ik houd meer van de echte actie, en bovendien houd ik ook wel van dat verhaal van Halo (sf). Ego heeft vast wel een beter verhaal, maar toch ga ik voor Halo 2. Wanneer komt ego ook al weer uit?! Niet dat we nog een halfjaar moeten wachten..
Project Ego!!!!!!!!!! maar Halo2 is een goede tweede ... en ik heb toch genoeg gereserveerd om deze 2 te kopen
Project Ego... Halo 2 is natuurlijk ook cool, maar Project Ego probeert echt iets nieuws te brengen...
Zelfde vergelijking als doof met blind, wat ben je liever doof of blind? Voor mij is er geen twijfel: Doof In dit geval is Project Ego doof
Heb nog geen idee. Black & White leek op papier ook een geweldig spel maar was toch behoorlijk saai. Eerst maar eens zien of Project Ego echt zo leuk wordt als de heer Molineux ons doen wil geloven. Nieuwe ideen is een ding, goede gameplay een ander. Ik wacht nog even met mijn oordeel.
100% project ego !! meer mijn gerne halo 1 was goed maar niet top vind ik persoonlijk maar halo 2 koop ik uiterraard ook
Ja, maar over deze game doen ze wel heeeeeel lang, dit moet echt wel een toppertje worden. Ik koop ze gewoon allebei! Alleen komt Project ego wel eerder uit toch?
Halo Ego...!!!!! Beide natuurlijk....deze gaan vet worden...!!! Maar eerst maar eens Splinter Cell , Unreal Championship , Brute Force en Mechassault...