Ze hadden het beter gewoon EGO kunnen noemen als het project eenmaal af was, maarja licentie rechten kunnen vervelend zijn. Wanneer moet ie af zijn btw, las ergens dit najaar, lijkt me een beetje vroeg? (Kan natuurlijk nooit vroeg genoeg zijn!) Want deze game moet gewoon kwalitatief superieur zijn!
De game is nu toch al 2 jaar in ontwikkeling dat zei peter molineux als het goed is in dat interview van gamespot. Wat ik eigelijk niet snap is dat peter molineux een interview geeft dan heeft ie het over project ego maar zo krijg je natuurlijk geen naam bekend heid met fable.
ja zoals het nu gaat komt ie waarschijnlijk 2de kwartaal uit....vind fable trouwens niet echt een vette naam...
Oke thanx, lijkt me ook logischer, zo'n game moet ook gewoon zo perfect mogelijk zijn. En dat kost tijd!
nou de naam fable is toch nog niet officieel bevestigd of wel? en zo erg lang bekend is het volgens mij nog niet. EN fable wordt VOOR MIJ net als de euro snap je. ik ben project ego(gulden) gewend en het wordt nu Fable(euro) snap je? dus ik blijf denk ik als ik aan fable denk dan blijf ik nog een tijdje denken aan project ego. en EGO lijkt me ook een vettere naam dan Fable.
Project ego...zo kun je het spel natuurlijk niet noemen (wat heeft het nou met 'project' te maken), maar Ego zou inderdaad wel beter zijn dan fable