Met het welnemen van de betreffende Moderators/administrators, zou ik hierbij een thread willen beginnen over de opgemerkte fouten in deze game. Dit mede bezien vanuit het feit dat de algemene thread zooooooo groot is.
mijn opgevallen errors.
1. mijn eerder genoemde foute terugschakelen bij de peddal shifts (moet links zijn en niet rechts).
2. het niet kunnen revven van de motoren. ze blijven steken op hun hoogste toerental, dit ipv terug te vallen.
3. waar is de neutral??
4. en dan de, imho, grootste fout. Gisteren reed ik met de rx-7 en bij de naverbranding zag ik zowaar ook een vlam aan de rechteronderkant van de auto. Ik drukte spontaan op de rem. ging revven en liet de motor terugvallen om een zelfde soort effect te kunnen bewerktstelligen. En.......................ja hoor ik werd bevestigd in mijn angst. Een naverbranding waar geen uitlaatpot zit. WTF???????? dus ik naar de testtrack. En toen was alles weer normaal. laten we hopen dat de Xbox ff van slag was ofzo.
grtz.
BTW, ik heb deze thread niet gestart om deze game te dissen. Het is een van de beste (arcade)racegames (maar zijn alle race games ARCADE op een console? Ja, ook de GT reeks. Maar dat is misschien onderwerp voor een andere thread). speelt zo relaxed. Ben alleen een beetje kritisch, zeker als het op auto's aankomt.
Laatst bewerkt: 8 dec 2003