Project Gotham 2 of DTM Race LIVE of Sega GT Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 22 aug 2003.

1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik denk dat de naam het al zegt;

Welke game van deze drie is voor jou een echte -must have- en vertel er meteen ook ff bij waarom voor jou juist deze game het beste is ten opzichte van de andere twee...

En misschien weet iemand waarom ze nu ineens met 3 online racers tegelijk komen...

De tussenstand:

Project Gotham Racing 2 6 stemmen tot nu toe
    DTM Race Driver LIVE 1 stem tot nu toe
    Sega GT Online 1 stem tot nu toe

Voorlopige conclusie: om de meeste XBW'ers tegen te komen, PGR2 kopen...

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wilde de eer om als eerste e reageren aan een ander laten, maarja ik kan toch m'n bek weer niet houden...

Ik speel nu Sega GT (voor €10,- gescoord bij MM) en moet zeggen dat het best lekker rijdt. PGR heb ik in den beginne ook helemaal grijs gespeeld. DTM voelde ik waarschijnlijk aan, want ik heb hem nog niet gekocht, maar met LIVE komt ie er zeker.

Het is moeilijk kiezen dus ik denk dat ze er uiteindelijk alledrie wel komen, maar de echte -must have- voor mij is;

Sega GT Online

Waarom; ik vind de besturing van de wagens beter dan in PGR (zometeen voor de zekerheid nog eens tjekke), het dealer gedeelte staat me ook wel aan en ik heb DTM nog niet genoeg gespeelt om het DE game te vinden.

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik voor PGR 2 gaan. Inderdaad zullen ze alle drie goede spellen worden, maar PGR met zijn replay value in de singleplayer (damn wat is/was PGR moeilijk uit te spelen) en over Live Kudos scoren. Het dealergedeelte van Sega GT spreekt me ook aan, maar het racen op zich vind ik minder. En van DTM houd ik gewoon niet zo. Ik houd niet zo van rijden in kampioenschappen.

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb DTM Race Driver ook voor de ps2. Dat was al 1 van de vetste games die ik ooit heb gespeeld. Nu met xbox live ondersteuning wordt ie de bomb.

5. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is het toch PGR2, ik heb DTM ook en is op dit moment echt het beste (auto)racespel. Maar in den beginne had ik alleen PGR en daarna kocht ik ook Sega GT, maar toen vond ik bij die vergelijking toch PGR de betere van de twee. Nu is het zo dat alleen PGR(2) een totaal nieuw spel is en dat Sega GT online en DTM slechts ad-ons zijn volgens mij.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Probleem is dat een spel als DTM mij wel weer aanspreekt voor Xbox Live, alleen ik die net heb uitgeleend aan Gerben ;)

In principe is het een erg moeilijke keus. PGR heeft imho het meest potentieel, en heeft daarbij nog het voordeel dat het daadwerkelijk een compleet nieuw spel is en dus een uitgebreide single player modus heeft. Ik ben overigens benieuwd of je online kan rijden met álle auto's of slechts met de auto's die jij hebt unlockt.

DTM is natuurlijk toch wat meer simulatie, nee DTM is het meest simulatie van de drie en ik vraag me af hoe dat uitpakt op Xbox Live (ivm minder getalenteerde rijders).

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Voor alle drie geldt dat ze nu een live toepassing krijgen.

DTM heeft echter geen toegevoegde waarde anders dan Live, geen andere auto's geen andere tracks. Maar is zelf wel uitgebreid.

SEGA-GT krijgt een kleine facelift, wat ook wel nodig was. Vooral het aantal banen mag drastisch worden uitgebreid. Maar dus nog steeds een voortborduursel op bestaande programmatuur.

En dan het toppertje op auto gebied!!! PGR2. Naast het zeer originele concept van kudo's is dit een geheel verbeterde versie van PGR. EEN HELE NIEUWE GAME!!! Naast dat PGR mi al beter is dan DTM of SEGA-GT is het het nieuwst ontwikkelde spel en zal dus ook meer uit je box halen dan de andere 2.

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat we Rallysport challenge 2 ook vergeten deze moet ook eerste kwartaal 2004 uitkomen. En deze lijkt mij ook supper worden. Lijkt me echt heel gaaf om een rallycross te doen met 8 acht anderen. Zelf vind ik PGR2 ook wel erg mooi maar ben niet een supper fan van het kudos systeem het rijden is wel heel goed gedaan in deel 1 dus ga deze ook wel weer kopen. Maar zelf kijk ik meer uit naar RSC 2

9. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 lijkt me verreweg het beste worden, maar die duurt geloof ik nog even, en ik denk dat ik daarom DTM als tussendoortje koop;)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    DTM eind oktober (althans, de Live versie), PGR2 eind november. Scheelt bijna niks dus.

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter heb jij misschien meer info over RSC 2

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is helaas nog weinig over bekend - Alleen dat het een 2004 titel is enhet moeilijk is te kiezen tussen titels die 6 maanden naelkaar uitkomen :)

13. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    pgr 2 komt ie al in november beterrrrrrrrrrrr

14. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat? koop ze alle 3

15. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil alle racers op live maarjah ;-(

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is MotoGP2 ook, ik denk niet dat dat veel problemen op zal leveren...

Er zullen ook in de meer arcade racers mensen zijn die alles winnen...(en daar ben ik er niet een van...:+)

17. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Denk ik niet. Bij MGP2 heb je 'geen botsing', dit valt bij DTM nog te bezien. En echt waar als iemand op startrij 1 kwaad wil, kan die het hele veld in de puinpoeier rijden. Niet echt leuk voor Live...

Als Codemasters dus echt werk wil maken van live (en vooralsnog zie ik het meer als commercie dus geen extra's), moeten ze toch echt de wedstrijden leuker maken.

Want als ik nu achteraan start met AI op 110% en een ronde of 15 (20 minuten gameplay) is mijn auto na een ronde of 6/7 echt total loss. En ik speel het toch al redelijk lang.

Ook ben ik bang voor trucks (glitches). Codemaster heeft een slechte recordtrack wat dat aangaat (check de highscore op www.codemasters.com)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True, en je ziet dat MotoGP2 (ondanks dat het qua techniek het beste Live spel is op het moment) ook niet een heel grote community heeft.

Uiteraard is het wel des te leuker als je een groepje krijgt zoals in MGP2 om regelmatig mee te racen, maar alleen de titel DTM is waarschijnlijk al wat toegankelijker voor de minder begaafde spelers :)

19. Daniel NL

Daniel NL Guest

de kudo's zijn gefaket van de Dreamcast game Metropolis Street Racer (ik hem em) PGR is gewoon nep eigenlijk met dat kudo-systeem, is precies hetzelfde als MSR.

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    beter goed gestolen dan slecht bedacht....

De hele games wereld hangt aan elkaar van bij elkaar afgekeken trucjes, systemen, gameplay enz enz...

Is niet iedere shooter in principe hetzelfde? Je moet bij allemaal de tegenstanders neerschieten...

Is niet iedere race game is principe hetzelfde? Het doel is om als eerste te finishen...

En zo kunnen we best ff doorgaan....

Deel Deze Pagina