Vorige week maandag belde Fedex aan met een pakketje, jawel DOA3 en PGR waren gearriveerd, gelijk PGR maar weer in de doos gepropt, ook al was het 35 graden ongeveer. Lekker gespeeld, eigen soundtrack erin gegooid en cruisen maar. Hey lockup..spel loopt vast bij laden van level....hmm zal wel te warm zijn, nog een keer, en nog een keer. Nu eergisteren en gisteren met wat menselijker temperaturen WEER...how odd vooral sinds ik met geen enkel andere game een probleem heb. Eventjes wat dingen geprobeerd, nope nog steeds lockups en crashes (de verkeerde) al over the place. Nou ja dan maar zoeken op internet, en ik kwam 2 oplossingen tegen: savegames deleten EN..jawel, de User Radio en/of CD optie voor de soundtrack NIET gebruiken. Ik weet niet of dit een wijdverspreide bug is in de game, of alleen in deze (misschien oudere) batch die ze bij de rewardpack meededen, maar na testen bleek het dus echt waar te zijn: Alle savegames verwijderd, nieuwe game, geen enkel probleem, toen om te testen een soundtrackje erin gedaan via de musicmanager en *plop* game loopt vast na een paar keer laden. Ik denk met name dat het komt als je in PGR een soundtrack maakt met tracks uit VERSCHILLENDE soundtracks op je HD, maar dat moet ik nog testen. Slordig van de ontwikkelaars maar ach, ik kan tenminste verder spelen en die muziek die erop staat mag er ook wezen, al ros ik liever een porsche af op wat stampende gitaren. Ik weet niet of er meer mensen dit probleem hadden, maar zo ja, probeer het es zou ik zeggen... Grtz
Geen problemen mee gehad, maar PGR schrijft je savegames 'in het geheim' weg, dus niet dat dat in beeld te zien is, dus als die net het eea aan het wegschrijven is op de HDD en jij zet hem uit heb je best kans dat je savegame corrupt is
Die van mij had eerst precies dat allemaal, alleen ik heb die soundtrack functie alleen een keertje gebruikt en daarna deed ie het nog een hele tijd gewoon goed. Het euvel begon pas na een maandje of zo. XBox gerepareerd, hierna geen problemen meer gehad. Misschien had het toch iets met de disc te maken, kwenie. Maar bij mij had het iig niks te maken met uitzetten tijdens het saven....
Uiteraard zet ik hem nooit uit tijdens laad en savemomenten... staat ook geloof ik nergens dat ik dat doe. Het ligt absoluut aan de sountrack, want als je deze op 'off' zet heb je er nooit last van. En nee stijn ligt niet aan mn Xbox, want een collega van me heeft ook PGR deze heb ik een paar weken kunnen lenen en daar had ik het probleem niet biij. Op internet is er genoeg over te vinden, er schijnt een serie PGR's te zijn die hier problemen mee heeft