1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, als er allemaal voetgangers door de stad lopen dan vertraagt het hele spel. Dat komt de framerate niet echt ten goede omdat de Xbox dan veel meer moet berekenen. En dat gaat dus natuurlijk ten koste van het snelheidsgevoel...
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En het is natuurlijk hartstikke moeilijk om die mensen écht levensecht te maken.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk heb ik niet zo eg last ervan dat de stad niet leeft, het zou volgens mij alleen maar afleiden.
    En het zou uiteindelijk ten koste gaan aan die heerlijk korte laadtijden:p
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, nu heb je daar geen last van, omdat je al tientallen (in mijn geval honderdtallen:9) uren in die 'dode' steden hebt gespeeld. Maar ik weet zeker dat toen je je eerste race speelde het je meteen opviel hoe dood de steden waren.
    Maar wat mij betreft is maar een piepklein minpuntje van het spel.
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ok het is een minpunTJE maar een die wordt vergeven:D
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb PGR2 nu sinds 2 dagen, en ik kan niks anders zeggen dat het echt een mega goed spel is.
    Om eerlijk te zijn geeft een overwinning in PGR2 me veel meer voldoening dan een overwinning in GT3.
    Echt klasse dit spel.
     
  7. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR nu een week en vind het ook een superspel, gister alleen bijna mijn controller door het raam gegooid omdat ik niet verder kwam bij de musclecars (op goud, ik doe het niet voor minder)... Maar ik ben geloof ik niet de enige die geen liefhebber is van deze auto's.

    Klopt het trouwens dat je alle levels ook op brons en steel moet uitspelen om de bijbehorende auto te unlocken?
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, als je hem op goud uitspeelt unlock je ook de bonusauto's die bij de lagere medailles horen. Speel je hem dus in 1 x op platina uit, unlock je meteen alle auto's.
     
  9. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx
    BTW Ik wacht nog maar ff met platinum, (heb er wel al eentje, met conechallenge nog wel :p ) Toch eerst maar wat meer uurtjes erin steken
     
  10. fluffyaddict

    fluffyaddict Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad geweldig spel, heb PG2 nu op silver uitgespeeld.. en probeer nu goud. (nog maar 98 challenges te gaan).

    Ik heb hierdoor wel heel veel respect gekregen voor de mensen die PG2 op platinum hebben uitgespeeld. _O_ (is toch niet te doen?)
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Is wel te doen :cool: _0/
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    mwaah ik zit al bijna 3 maanden ofso vast en moet nog 18 platina :'-( :'-( kan niet ff iemand z'n savegame na me opsturen 8)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    hoe krijg je dit spel nou geleverd ? als je bij probeernu besteld ?
     
  14. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    In een papieren hoesje.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    wacht nog steeds er op geld was er de 30e af :mad:
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik het toendertijd niet besteld, want ik vertrouw die site niet. Wellicht is dat onterecht geweest, wie weet, en krijg jij je game als nog. Hoewel een halve maand wachten wel erg lang is. Mail ze of zoek hun telefoonnummer op en vraag na waarom het zo lang duurt.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    man je krijgt m heus wel ik heb m ook gehad
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    heb ze gebeld en zeiden dat ik hem uiterlijk eind volgende week moet hebben
     
  19. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, PGR2 helemaal scheel gespeeld en alles uitgespeeld wat je allemaal uit kon spelen....

    Maar ik heb sinds gistern live dus het brandt wel heel erg om de twee contents down te loaden. Maar nu is mijn vraag. Hoe moet ik die contents zien? Krijg ik gewoon de parcoursen van de stad erbij of zitten de steden ook in de kws voor de challenges zeg maar?
     
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Het zijn gewoon parcoursen + auto's die je online kan gebruiken en in de time-attack mode. Er zijn geen extra Kudos challenges. Maar ik vind ze wel de moeite waard om aan te schaffen. :cool:
     

Deel Deze Pagina