1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen het plafond, en ving hem vervolgens niet meer op! }:]
    Achteraf wel spijt van, normaal ben ik héél zuinig op m'n spulletjes (tot het neurotische toe) maar op zo'n moment overheerst de woede! O-)

    Wel kut dat me ouders in de kamer d'r naast waren en dus nogal boos waren, ik zei er ook wat woorden bij namelijk. Ach.... nu heb ik tenminste een S-controller en die vin'k fijner. :p

    (always look on the bright side of life. :p )
     
  2. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tip is de good line bonus in sommige situaties zien te pakken en niet driften. Driften levert veel punten op, maar de snelheid gaat naar beneden. Een good line levert minder punten op, maar die kmpu's kan je een hoop geklooi op een recht stuk besparen. Of dat kan je met wat meer marge rijden.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, niet altijd driften, maar waar je denkt dat het kan (neem risico's) moet je het vooral proberen.

    @gaming 4 ever
    Heb net de coupe challenge gereden (had hem nog niet op platina) met de Audi S4. Eerst deed ik hem met de BMW M3, waar je strak de Good Line mee kan halen. Na 5 keer rijden met de M3 (1 lange combo) had ik 14***. Net niet genoeg dus. Toen met de wat meer zenuwachtige S4 gereden. Met veel inspanning kan je hiermee de Good Line's halen én wat meer drifts tussendoor gooien. Als het goed is verlies je aan het begin (van de 1e gate naar de 2e) je combo al. Als je hiertussen snel een drift doet behoud je je combo en ben je net snel genoeg om de volgende gate binnen de 2 sec. te halen. Alvast 1 combo erbij. Bij de eerst "kronkelbocht" nam ik de curb zo strak dat ik op 2 wielen reed (weer een combo). Daarbij kwam nog eens de Good Line van die bocht. Zo kun je over de hele track extra punten scoren die aan het eind zwaar optellen (elke combo is mooi meegenomen). Niet dat deze mij in 1x lukte, heb hem ook 3 à 4 keer moeten doen met de S4. Uiteindelijk is hij toch gelukt. Veel succes alvast!

    Wel mooi dat je nu een S-controller hebt ;). Wel zonde opzich van die grote, dat je ouders boos waren kan ik begrijpen :+.
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahhh! Bedankt man! Vanmiddag ben ik er ff niet, maar daarna weer wel een hele week lang, dus tijd zat om te proberen. :)

    Iig bedankt, ik had idd ook al een paar keer één lange combo gemaakt (behalve die eerste pion in het begin) en toen had ik ook te weinig Kudos. Meer slippen dus, iig bedankt. (wel een pokke challenge trouwens, je moet best hard pushen om binnen de tijd te blijven i.v.t. andere cones.)
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Alstu! Inderdaad, het is echt zo'n 'puntje van je stoel' challenge. Als je eenmaal zo'n lange combo hebt en je tikt zo'n pylonnetje aan (soms zie je dat niet eens) dan word je echt even gek :D. Veel succes nog, zal zo de andere 2 cones proberen.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoort 'em, de expert :p ;).

    Ik heb nog een handjevol Platina's te halen, was er dus bijna maar toen kwam Forza uit... Binnenkort toch maar weer eens oppakken, vóór PGR3.
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik heb die 3 overgebleven net weer ff geprobeerd, maar er is er geenéén gelukt. :'-(

    Die in de Coupé series, gaat sowieso lastig worden. Ik reed één lange combo, maar haalde 14333 Kudos, en kwam nét optijd binnen. Er is gewoon té weinig tijd om te gaan glijden. (15000 is benodigd)

    Die in Hong Kong is wel te doen, maar zo ongeloofelijk frustrerend om die "lompe" Maranello door die smalle doorgangtjes te manouvreren. Ook hier is weinig tijd, maar je hoeft ook niet zo héél veel Kudos te halen, dus dat moet wel lukken hoop ik.

    Die van Washington met de Amerikaanse is best listig. Vooral die laatste bocht is heel moeilijk om de Kudos-combo gaande te houden. (ik gebruik een Stingray)
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vanmiddag ook ff opgepakt, maar wat rijdt dat weer verschrikkelijk anders dan in Forza...moest cker 2 races weer inkomen. Moet nu nog 20 Platina:p
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, compliment? O-) Heb nog de Grand Touring Cone Challenge gedaan, is mij net gelukt. Gebruikte de Testarossa (de Maranello stuurt erg 'nerveus/zoekend' bij stevig remmen). Weinig tips zijn hiervoor, je hoeft niet echt tussendoor te driften voor de benodigde kudos. De derde challenge (american muscle) is idd erg pittig. Heb er ook de sting-ray voor gebruikt (toen het nog lukte :'-( ). Vandaag de challenge opnieuw geprobeert maar hij lukte gewoon niet... Tik steeds wel zo'n 'K' ding aan... |:- Succes nog mensen!
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jaja, ik ben vanmiddag Kudos Rank lvl 51 geworden :cool:....NOg 5 platina's tegaan, en dan heb ik arcade ook op platina :)
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer dat je na een tijdje niks meer aan je Kudos hebt :D. Heb je de Speed 12 al :eek:. Moet zelf nog redelijk wat platina's, moet er maar eens een paar dagen goed voor gaan zitten :D.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja kheb de speed 12 al. Ik hoef alleen nog maar 5 platina's in Arcade mode :9
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is trouwens niet normaal hoe goed dit spel is. Ik heb het al iets van 1,5 en ik speel het bijna elke dag nog. Elke dag proberen om de tijden nog strakker te krijgen of om een betere medaille te halen. Echt een heel tof spel. Deel 1 heb ik ook helemaal kapot gespeeld, dus ik ben ook heel erg benieuwd naar deel 3.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik vind het spel ook nog steeds masterlijk. Ik zou niet weten welke game ik anders moest spelen :{ Kheb namelijk geen live en deze game is echt top voor offline. Der valt altijd wel wat tedoen. En platina's halen is nog wel het leukste :9
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies! Ik heb ook geen live, en offline is het idd zo'n vet spel. Maar voor de 360 neem ik wel live, want ik zou toch wel heel graag deel 3 online willen spelen.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind het wel meevallen, maar dat is mijn mening. De game is redelijk klein. Wel veel circuits enzo, maar je kan je auto's niet afstellen, tunen, elke auto heeft dezelfde draaicirkel, en ze remmen allemaal even hard (...toch) Deel 3 heeft maar 80 auto's, en dat vind ik vrij weinig. Helemaal voor een 360. De game is écht goed, maar als je naar de punten die ik zojuist noemde kijkt, kon de game zoveel beter zijn. Het is welliswaar een arcade racer, maar toch. Dat hadden ze IMO wel een stuk beter kunnen maken.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zelfde draaicircel :{ die auto die je voor deze challange heb gebruikt is zo lomp als wat, pak jij maar een Mini Cooper S of een Zonda! wedden dat je daar makkelijker mee draait. Gelukkig kan je de auto's niet afstellen, kijk naar forza motorsport :eek:. En 80 auto's, daar zullen nog heel wat bijkomen :9 En wat kan beter zijn?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind tunen en afstellen niet het belangrijkst in een racegame. Ik vind de feeling van het racen en spanning in de race veel belangrijker.
    Die 80 auto's vind ik nou niet zo'n probleem. Ik heb liever 80 vette aparte auto's dan 700 auto's waarvan er van elke auto zowat tig verschillende versies zijn.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dezelfde draaicirkel en remweg heeft 'ie van mij en dat klopt. :9
    Moet je maar eens (op bijv het test-track) stil gaan staan en gewoon zo'n scherp mogelijke bocht maken dmv maar 10 km/h te gaan rijden, bij elke auto stuur je even scherp. Hetzelfde geldt voor de remweg, ga maar eens met elke auto 100 km/h rijden en dan remmen. (ik heb het allemaal geprobeerd bij het test-track O-) )

    De verschillen van besturing van de auto's hebben ze gemaakt door bijv de ene auto meer grip te geven waardoor je scherper kan sturen op de race-snelheden, de ene auto sneller te laten powersliden dan de andere, en natuurlijk de verschilleen qua acceleratie enzo. In principe is de remweg en de draaicirkel voor iedere auto hetzelfde, maar misschien is dit ookwel zo bij Forza of GT4. (ff proberen :p )

    Ach..... het racen bij PGR2 is voor mij een genot en als je gewoon normaal racet, zijn de verschillen er dus wel zoals ik zei dus ja..... :p

    (ik hoop dat m'n uitleg een beetje duidelijk was)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Bij GT4 in elk geval niet. Met een F1-auto kan je minder scherp sturen dan met een personen auto. Ook is het remmen bij elke auto verschillend. Daarnaast kun je ook nog je remmen instellen + betere remmen kopen, of je stuuruitslag veranderen. Dat zit wel goed :+
     

Deel Deze Pagina