Project Gotham Racing 2 { kom niet verder }

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 26 mrt 2005.

  1. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder met project gotham racing 2 .
    Bij one on one racing { Classic Cars } kom ik gewoon niet verder en dan heb ik het over de makkelijkste moeilijkheids graad Novice.
    De tegenstander wint iederskeer opnieuw en ik knal maar steeds tegen vangrailen.
    Ik vind de Classic,s Car zowiezo moeilijk sturen en ze slippen snel.
    Ik heb trouwens alle auto,s geprobeerd maar ze hebben allemaal een moeilijke wegligging.
    Ik vind het voor de rest een goede game maar jammer genoeg naar 100 keer proberen geef ik de moed op.
    Als jij een mening hebt over mijn onderwerp wil ik het graag horen.
    Alvast Bedankt.
     
  2. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat er weinig mensen hun mening kunnen geven, want straks komt de
    moderator deze draad sluiten.
    Want er zal vast wel ergens een PGR2 topic zijn waar je deze vraag in had moeten stellen.

    Ik vind dat persoonlijk gewoon een crap systeem want er wordt dan altijd naar de
    laatste paar posts gekeken in die draad en dan is er een kans dat er gewoon niet
    naar jouw vraag gekeken wordt.
    Maar zo is nu eenmaal het vage moderator beleid hier op XBW, vooral van slotjes worden
    ze al helemaal opgewonden volgens mij!

    Maar om een antwoord op je vraag te geven, zou ik eerst gewoon een paar keer
    in je eentje oefenen op dat circuit. Het is natuurlijk geen Burnout waar je gewoon voluit kunt racen.
    Je moet het circuit goed leren kennen, daarom moet je dus eerst in je eentje rijden zonder
    die stressende xbox-gestuurde auto's om je heen.
    Als het goed is moet het dan wel beter gaan!
    Daarbij moet je ook niet denken dat je in het eerste rondje al op kop moet liggen. Een tip om in te halen is gewoon om de auto's uit te remmen bij de bochten,
    vooral in de easy mode is dat gemakkelijk.

    Suc6
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon blijven proberen...
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens; aan het begin dat ik het spel had kon ik er geen bal van. Na uren proberen begon ik de meeste races te winnen. Dan word het leuk! Het spel wordt dan zo verslavend dat je de komende je kamertje niet uit zal komen _O_
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    PGR2 is een kwestie van oefenen. Na dagen rijden win je de ene race na de andere op een steeds hoger niveau. Oefening baart kunst
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die gozer ook in het begin gewoon beuken8) Ik heb em nu op Gold uitgespeeld:)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon oefenen. Maar als je het makkelijktste nog niet haald klopt er toch wel iets niet. Gewoon blijven proberen dan lukt het wel en word je steeds beter.
     
  8. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Oefenen, oefenen, en nog eens oefenen.
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zei op novice? Meen je dat nou? Ik wil niet zeggen dat ik zo goed ben, maar novice kan iedereen met 2 vingers in zn neus. Als het echt niet lukt vraag je of een vriend het ff komt proberen. Ik zou zelf gewoon blijven oefenen, het moet toch ooit wel lukken?!
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Novice is idd wel errug makkelijk, je speelt cker vaak shooters, RPG's e.a. maar nooit racers, want als je dit al lastig vindt kan je em waarschijnlijk nooit op Novice uitspelen. BTW, als je telkens de muur raakt, probeer es een keer te remmen (linker trekker;))
     
  11. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je speelt hem uit op Platinum... en eindigd hoog in de Nederlandse Rankings...

    Maarum als je Novice niet kan halen ben je best slecht moet ik zeggen, daar heb je zoveel tijd... Gewoon vroeg gaan remmen, dan sta je maar wat eerder stil, maar knal je niet de vangrail in ...

    Of ga de track ff oefenen met Time Trail..
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Doorspelen, ik heb em op alle medailles uitgespeeld
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja???? Ik op Gold, 50 medailles op Platinum ofzo :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb hem in een keer uitgespeeld op gold 8) :cool:

    who's the pro :D
    hehe
    je moet proberen en proberen of cheats gebruiken }:]

    neej joh gewoon proberen ;) en dan lukt het *)
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geeneens cheats;) Toch...????? :eek:
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheats heb je echt niet nodig op Novice. Gewoon proberen in het begin voorzichtig te rijden. Vroeg remmen voor een bocht, daar heb je wel tijd voor op Novice. Dan kun je daarna gaan proberen hoe je de bochten sneller kunt pakken en kun je misschien een hoger niveau proberen. Met een hoop oefenen moet je echt wel door Novice heen kunnen komen. Misschien kun je hier nog wat handige tips vinden.http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=40211&highlight=pgr2

    ' Slow in, fast out' zou ook moeten werken. Dus dat betekent dat je relatief langzaam een bocht ingaat, daarna scherp aansnijden en dan hard er weer uit...

    Succes!
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG, Novice..ik begon op Zilver en ging naar goud nu zit ik al dik in de platina (moet nog 16). Maar Novice medails heb ik nooit gehaald. Ook al speel je vaak shooter en etc, dan lukt Novice je nog wel.

    *denkt terug aan ouwe xbw tijd (PGR 2 topic). Met hoeveel vingers in je neus kan je het spel uitspelen op Novice :p Nou de meeste konden het nog wel doen met 4 vinger in hun neus en lagen dan nog wel een paar seconden voor die tegenstander :cool: 8).

    Maargoed ff ontopic. Je moet gewoon de goeie auto hebben, maar ook al heb je de slechtste in die klasse moet het nog makkelijk lukken. Gewoon ff beuken en huppa je ligt zo 5 sec voor op je tegenstander. Goed insturen en een rem gebruiken dan moet het wel tedoen zijn. Anders maak is een filmpje kunnen we zien wat je goed doet en wat niet :+
     
  18. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em de eerste keer op goud uitgespeeld, daarna ben ik de resterende *) Platina's *) gaan halen. Het verschil tussen goud en platina is trouwens wel erg groot vind ik :eek:
     
  19. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF??? Op novice lukt het niet... Da's wel heel erg :{.
    Gewoon ff oefenen... lukt vanzelf wel...
    Ik heb hem op goud uitgespeeld, sommige races heb ik ook tig keer gedaan ;)
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al is gezegt, bij zoiets kunnen we je niet echt helpen, bij een adventure ofzo wel maar dit is gewoon oefenen.

    greetz wooly
     

Deel Deze Pagina