Source: Gamespot. Nou PGR2 ziet er duidelijk stukken beter uit. Wordt volgens mij weer een super racegames en weer veel Kudos verzamelen! Ook met de Live! optie lijk het me echt wreed! Lekker online racen.
Een maand? Mei 2002 werd al gezegd dat PGR2 Live zou ondersteunen en die shots zijn ook oud en hebben ook op XBW gestaan
Een maand pas? Ik al 7. Maarruh, dit is al oud nieuws inderdaad, maar nu kunnen we er wel lekker over gaan praten in dit topic. Heb namelijk nog niet zo'n topic voorbij zien komen in de laatste twee weken. (?)
ghehe ik wist wel dat het oud nieuws was maar jah .. er zijn er altijd die het nog niet weten Pff jah het eerste nieuws van PGR2 is al maanden bekend. Ma goed .. het word een topgame
wel heel erg nep dat mensen niet onze site lezen maar wel hier posten over andere sites die later met hun nieuws komen, eheheh apart.....
Metropolis Street Racer (Dreamcast, voorloper op PGR) had ook online support maar dat was beheurlijk slecht uitgevoerd : Je start een race, iedereen rijd apart een ronde tijd, en wie het snelste was had gewonnen. That's it. Ik neem aan dat het met XBL wel beter wordt aangepakt en je ook echt online tegenelkaar kan racen. Uiteraard wat downloadable content zou er ook wel in gaan
die HUD is wel een beetje karig, maar dat vind ik juist beter! Is dat al de uiteindelijke HUD? Of moet er nog een andere komen?
Ziet er goed uit kun je nu ook tegen meerdere racen da vind ik wel gaaf mme 10/20 computertegenstanders net zoals in F1?
HUDs in screenshots van games die pas over 12 maanden uitkomen zijn nooit definitef Dit is echt een pure placeholder.
Lijkt me echt tof als je gewoon echt tegen je vrienden kan racen van dezelfde classe. Dan krijg je echt zoiets van: "Ik zie je vanmiddag wel weer om je in te maken " Ik hou toch wel van racegames met flinke hoeveelheid tegenstanders, zoals F1, vind 6 veel te weinig, geen idee waarom alle spellen er nu zowat maar 6 tegenstanders hebben.
in het echie ziet het er wel ietwat anders uit natuurlijk. dit is een plaatje van 97 kb btw pgr2 wordt natuurlijk weer een topper, dat ie live zou krijgen kon iedereen wel ruiken natuurlijk. de huds zien er wel minder mooi uit, maar nu kun je hopelijk wel beter de bocht insturen, normaal zaten de Kudos er steeds voor....
Ja, dat zou ik ook weleens willen weten, iedereen kan er zo al achterkomen hoe dat ding eruitziet. Wel een mooi ding trouwens
ja echt aar.. oud nieuws dat weer opduikt.. als alle mensen nou voordat ze het forum induiken gewoon eens op www.xboxworld.nl kijken dan hebben jullie dat nieuws nog eerder dan op gamespot..