Project Gotham Racing 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 4 aug 2004.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ik maak maar ff een thread want ik kon nergens ene vinden van PGR2, alleen die wat over cheats gingen.

Ik ben nu steeds aant proberen een 360 graden draai kan maken, maar het lukt voor geen meter. Ik kom steeds stil te staan.
    Heeft iemand tips??

edit// damn, khad het beter in de thread kunnen vragen in het GAMES FORUM.|:-sorry mods

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  2. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    niet remmen, gewoon analoge stick HELEMAAL naar rechts/links en gassen, so easy isset :)

3. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    2 manieren:

1. Eerst op snelheid een 180 maken. Naar topsnelheid van de achteruit versnelling. Reverse 180.

2. Je auto (zo goed als) stil zetten. Vol sturen en vol gas. dit blijven doen en je maart 360`s of ook wel 'Donunts' genaamd.

4. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, volop gas en volop stuur naar rechts of links smijte
    Dan moet het lukke

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Tip, om zulke moves te leren kun je Live goed gebruiken: Ga naar Arcade race en kies daar de eerste Kudo's challenge (is in Sydney geloof ik met een Renault Spider) en zorg ervoor dat je de ghost van de wereldwijde nummer 1 op die track te zien krijgt, die laat aan het begin goed zien hoe je een 360 draai maakt, zo heb ik het tenminste geleerd... lang geleden :p :+

/Edit: Oh shit, ik dacht dat je Live had, en ik zie nu van niet. |:-
    Sorry.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk het probleem is dat als ik het stuur wil omgooien dit niet gaat, ik ga gewoon een beetje naar links of rechts
    Volgens mij ligt het aan de auto die ik gebruik. Ik gebruik de ferrari maranello ofzoiets.
    Welke auto kan ik dan het beste gebruiken

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag een keer in de winkel (tijd geleden) een filmpje van pgr 2 waarbij de Ferrari Enzo een 360 maakte terwijl ie reed... Ik heb het ook geprobeerd maar is me niet gelukt (rijdend).

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja maar een Enzo heb ik nog nie
    Iemand andere mogelijkheden voor auto's?

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    is gewoon makkelijk, stuurtje helemaal naar rechts en gassen *niet eerst op snelheid komen geloofik* ik zal zometeen eens proberen met je Ferarri Maranello

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedoel je dat je stilstaat en dan gaat draaien??
    want dat is niet mn bedoeling
    ik wil als ik aant rijden ben dat ik dan een slip maak en dan 360 graden draai en weer verder rij

11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt mij altijd wanneer het me niet uitkomt. Wanneer ik dus een streetrace doe bijvoorbeeld. Dan probeer ik het met cone challenge en dan lukt het niet! :mad:

Het gebeurt meestal met de Enzo Ferrari, wanneer ik heel snel ga en een smalle bocht moet maken. 360 en weer verder. Is me een aantal keer gebeurt, maar gezien ik het onbewust deed, weet ik niet hoe het moet. :eek:

12. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij een beetje onmogelijk in ieder geval heel moeilijk.. Ik doe altijd aan het eind van Cone Challange voor de finishline zo op de plaats rondjes draaien, krijgje nog dikke kudos bij

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Op zich kan het met elke auto wel, behalve met logge bakken als de Porsche Cayenne Turbo wordt het een stuk moeilijker (maar niet onmogelijk!)

14. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon veel slippen, dan moet het wel lukken, en zo groot mogelijke combo's maken

edit: er is trouwens ook een minispel in PGR2, als je in je garage zit moet je dan los rondlopen door op Y te drukken en dan kun je naar een arcade kast, druk dan op A en je kunt een minispel spelen

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  15. anon

anon Guest

In tegenstelling tot de Porsche Cayenne Turbo, draait de Porsche 959 als een gek,
    btw thnx dopmaster, door jou save kon ik kiezen tussen de barchetta en de SL55 amg

Deel Deze Pagina