1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje offtopic: Is de PU Gameplay erg gaaf of viel het in algemeen beetje tegen? Ga er morgen heen vanuit Limburg, dus ben benieuwd...
     
  2. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen de hele dag achter pgr3 staan denk ik, als iemand in mijn rug duwt krijgty ie een vuist op zijn oog ;):p
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind pgr3 wel wat tegenvallen hoor en de graphics vind ik nu ook niet echt het van het.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kom net van gameplay weer. Twas een zeer leuk dagje, op die 7 uur reizen met de trein na dan. Maar heb uiteindelijkk PGR3 mochen spelen en damn wat een brute game. Echt super mooi.

    *Kan niet meer wachten tot de release :9
     
  5. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zie ik geen enkel negatief punt bij deze game. Wat mij wel een beetje terleurstelt is, van wat ik heb gezien op beelden, dat het stuur in de in-car view nauwelijks stuurt terwijl bijvoorbeeld een haakse bocht wordt genomen. Hoop dat dat dan nog wordt veranderd......voorderest een topgame!!!

    PS: is het bij iemand (die deze game al heeft gespeelt!!!)opgevallen? Valt misschien wel mee
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  6. AcidReign

    AcidReign Guest

    /Mod Ik zou de [faq]FAQ[/faq] eens doorlezen:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga toch weg:{ *rapporteerd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  8. AcidReign

    AcidReign Guest

    /Mod Zie je vorige post...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2005
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude.. ga zelf weg. Je mag hier niet spammen, en ik begrijp niet wat jouw site te maken heeft met PGR3.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2005
  10. AcidReign

    AcidReign Guest

    nou pikkie die site is gewoon de bom
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jongens negeer hem gewoon, hij weet niet beter.

    Eigenlijk niet zo opgelet :eek:. Maar wat mij wel tegenviel, als je 2 player doet, dan krijgt het onderste scherm een dikke balk van als het leidje verandert, waardoor hij/zij haast geen fuck meer ziet waar en hoe hij/zij moet rijden. En de auto's in MP of SP? gaan dwars door je auto heen *Ghost dus...Maar zij blijven dat vaste goede beeld houden, de auto's worden dan niet doorzichtig waardoor ook geen f*ck meer kan zien. Jammer maar dat kon beter.
     
  12. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen final versie toch op de PUG of wel?
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope, neem aan van niet. Waren demo's als het goed. XboxLive opties zaten er niet in.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wallbashen wordt iig afgestraft, omdat je nu straftijd krijgt als je tegen de vangrail aan rijdt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  15. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geloof dat de game op 90% liep........er is dus nog wel ruimte voor een paar verbeteringen denk ik......in hoeverre deze natuurlijk nodig zijn.
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, als ik zo die verhalen hoor.... IK KAN NIET WACHTEN TOT MORGEN!! :+:9 :9
    morgen ff proberen om die goodiebag binnen te halen :) zal wel een slechte tijd neerzetten maar toch _O_
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Hier mijn eigen PGR3 screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah deze spel wordt echt meesterlijk_O_ Jammer genoeg kan ik niet naar de Gameplay dus ik zal moeten wachten... Gister namelijk bij de Intertoys een pre-order pakketje opgehaald met zon tshirt*)

    PGR 3 Koop ik zeker als ik de nieuwe xbox heb staan _0/
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister dus ook ff PGR3 getest... :cool:

    Het is zó'n fcking coole game. Grafisch gezien is het sowieso helemaal top. Die omgevingen en de details... :D

    Het geluid kan ik natuurlijk niks over zeggen. Maar van die fragmentjes die je door al die praat geluiden heen hoorde waren echt bruut.

    De gameplay is ook hartstikke lekker. Er zijn wel wat wijzigingen doh, Zo moet je nu eerder remmen, omdat je remmen "minder" zijn geworden i.v.t. PGR2, dat komt voornamelijk doordat elke auto bij deel 2 even hard remde en er nu verschil in zit. Ook ben je je auto sneller kwijt...

    Aan de menu's die ik heb gezien kan ik ookwel uit opmaken dat de game hartstikke groot is.

    Enige probleem is dat ik nu weer wil. :9
     
  20. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere pics JPRacegamer........die Aston Martin DBR9 lijkt me super om mee te rijden......mooie wagen!!! Hoe was het motorgeluid?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina